Om du bara fick välja en?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

27
6
Mallme:
Om du bara fick välja att ha en spindelart, vilken som helst, vilken skulle du välja då? 

163
103
Melsson:
Väldigt sugen på Ornithoctonus aureotibialis. Får I nuläget inte ha ow för min familj, men om jag fick välja fritt är det den jag är mest sugen på. 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Skulle nog valt Nhandu chromatus eller kanske Theraphosa stirmi, men tror nästan att stirmin överträffar. Men släkte så hade jag valt nhandu. Två av mina favoritarter. Jag tycker Psalmopoeus irminia är snyggare men inte framme lika mycket så om jag bara hade en så hade jag valt Theraphosa eller Nhandu.

58
59
Daffas77:
Jaaduu.... Jag står och tvekar mellan cyaneopubecens, geniculata, parahybana och balfouri...
Men jag tror jag väljer cyaneopubecens därför att den är väldigt synlig precis som dom andra jag nämnde, och dessutom ganska matglad och trevlig.
Näää..!! Jag kan inte välja!! Alla har sina för och nackdelar. Sorry. Det blir kaos i skallen av att fundera på denna frågan. Men dom jag nämnde står högt på listan.

27
6
Mallme:
Hahaha! Ja, det är därför jag frågar! Och jag befinner mig i just den situationen där jag bara kan välja en. Skit jobbigt! Jag väljer mellan Theraphosa stirmi, Acanthoscurria geniculata och Chromatopelma cyaneopubescens. Svårt! Men kul att få tips om andra grymma spindlar också! 

5099
3873
Tropfrog:
Jag vill inte bli av med källarspindlarna som lever på förrymmda bananflugor.  Så för mig blir det inget terrarium alls om jag bara får välja en.

Mvh
Magnus 

85
144
Avic:
Daffas77 skrev:
Jaaduu.... Jag står och tvekar mellan cyaneopubecens, geniculata, parahybana och balfouri...
Men jag tror jag väljer cyaneopubecens därför att den är väldigt synlig precis som dom andra jag nämnde, och dessutom ganska matglad och trevlig.
Näää..!! Jag kan inte välja!! Alla har sina för och nackdelar. Sorry. Det blir kaos i skallen av att fundera på denna frågan. Men dom jag nämnde står högt på listan.


Har 0.1 adult till salu, samt slings. Mvh.

85
144
Avic:
Ja väljer Haploclastus devamatha, ex. T. psycedelicus.
Mvh. 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Avic skrev:
Ja väljer Haploclastus devamatha, ex. T. psycedelicus.
Mvh. 

Trodde du om någon skulle välja Chromatopelma cyaneopubescens.

27
6
Mallme:
Avic skrev:
Ja väljer Haploclastus devamatha, ex. T. psycedelicus.
Mvh. 


Den var bra!! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild