Expo Mitt - 27 april 2013

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i DHF
263
355
McPede:

För att undvika mer förväxlingar så startar jag en ny tråd.

Expot går av stapeln den 27:e april och datumet ändrades för att inte krocka med mässan i Danmark.

Mer information hittar ni här:

www.tfamazonas.se

www.facebook.com/groups/182507691864613/


142
5
JulefridHosOnkel:

Någon som vet det exakta priset för inträde? Vuxen då... minns inte vad det låg på förra året, och det står "Pris: ??:- Vuxen" på hemsidan.


340
91
Copa:

Har för mig det var 70 spänn förra året men kan ju ha ändrats


52
2
Ztaahl:

Expo Mitt - Sala, 2013-04-27

Inträde/Admission: 

Vuxna/Adults - 60,00 SEK

Barn/Children (7-12 år/year) - 20,00 SEK


70
2
Digge:

Hade en fundering på att åka dit, men det verkar inte vara så många utställare som kommer, samt utställare som har insekter så jag tror jag hoppar över resan dit.


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Jag tycker det verkar vara en hel del utställare som kommer, sen kommer ju även terrariedjur.se ha ett bord. Vill du verkligen missa det? ;)

Lista över vilka som bokat står här:
bokning.dennisphoto.tk/

Vissa namn står inte med ännu (t.ex. terrariedjur.se)

Tror det kommer bli en bra mässa.


Medlem i DHF
1082
774
Westman:

brukar va en liten trevlig mässa


70
2
Digge:

Ja, jag får se. Det är ändå ca 1,5h i bil dit, men nu var jag på Hornbach på lunchen och de sålde ut terrarium för 20% av ordinarie pris, så nu har hela flaket på pickisen fullt av nya terrarium, så nu har jag mer att stoppa in roliga djur i!


Medlem i DHF
263
355
McPede:

Om man håller musen över Evenemang på www.tfamazonas.se så kommer det upp en flik för Expo Mitt, där hittar ni informationen för besökare.

När det gäller försäljare av insekter, så kommer bl.a. Ormar och sånt samt Tropikhuset upp, vilka båda kan ha lite trevliga kryp med sig från gång till gång.

Även Herpers Choice kommer, dock tror jag att de bara tar med kryp vid förfrågan.

Mvh
Fredrik


142
5
JulefridHosOnkel:

Låter riktigt nice!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild