Hamm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Mange86:
Var det någon som var på mässan i Hamm nyligen som la märke till om det såldes några ovanligare/exotiska däggdjur?
Eller någon annan som vet om det brukar säljas sådant där?

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Mange86 skrev:
Var det någon som var på mässan i Hamm nyligen som la märke till om det såldes några ovanligare/exotiska däggdjur?
Eller någon annan som vet om det brukar säljas sådant där?

Ibland kan man hittat sånt på hamm mässan.

4
4
Skorpio:
Nää var allt dåligt med " exotiska däggdjur" där, råttor möss och hamstrar typ vad jag såg.
Tyckte även det var sjukt dyrt så gott som allt de sålde, och artrikedomen var inte alls som jag trodde/tänkt.
Men är man ute efter några ovanligare morpher på kp eller geckos och är villig att betala en bra slant för det så kan man kanske "fynda"
Jävligt seg resa dit också, men var ändå kul att gå och glo i bastuvärmen,för stort och mycket att titta på var det! Men de mässor som hålls här i sverige är minst lika bra trots mindra antal djur.

1228
464
leedragon:
I stort sätt är den bästa mässa och näst storsta mässa i världen, men det är en herptil mässa, så, inte så många däggdjur. där emot finner du i stor sätt allt annat som du kan tänka dig i reptilvägar.

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Tycker också att mässan i Hamm är mycket bra! Att någon var besviken på arteikedomen kan jag dock inte relatera till själv då jag nu senast hittade en massa djur som nästan aldrig säljs på de svenska mässorna. Och ska man ha tillbehör och växter så hittar du även mycket av det som inte säljs här hemma. 
Däggdjur förutom råttor/möss brukar det väl inte finnas så mycket, iaf inte som säljs på bordet så att säga. Då är det bättre att åka till Houten om man vill titta efter det (inte Snakeday då såklart ;) ) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild