Vad köpte ni på Malmömässan 2/6

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SkHF
961
1076
NellyNiklas:
En ny mässa är avklarad och då kommer den "obligatoriska" frågan: Vad köpte ni? 

Vi kom hem med lite Red runners, Madagaskar väsande kackelackor, en massa mossa, en bok om daggeckos, P.irminia, chilobrachys sp. Blue vietnam, små korkrör och lite jello's. 

Vi vann nästa glasterrariet som lottades ut. Rätt siffra -fel färg. 

Överlag var vi väldigt nöjda med valet av lokal, och hoppas att mässan hålls där i fortsättningen. Vad tyckte ni andra?

/NN

388
460
australis66:
NellyNiklas skrev:
En ny mässa är avklarad och då kommer den "obligatoriska" frågan: Vad köpte ni? 

Vi kom hem med lite Red runners, Madagaskar väsande kackelackor, en massa mossa, en bok om daggeckos, P.irminia, chilobrachys sp. Blue vietnam, små korkrör och lite jello's. 

Vi vann nästa glasterrariet som lottades ut. Rätt siffra -fel färg. 

Överlag var vi väldigt nöjda med valet av lokal, och hoppas att mässan hålls där i fortsättningen. Vad tyckte ni andra?

/NN


Riktigt trevlig lokal, Förstår dock inte varför den stora porten stod öppen hela dagen så värmen utifrån släpptes in. Olidligt varmt överallt. 

Om informationen jag fått stämmer så kommer kommande mässor 2018 och 2019 att hållas på samma ställe! 

Jag fick med mig lite gott och blandat.

0.0.3 Androctonus mauritanicus 
0.0.1 Androctonus australis "hector"
0.0.1 Androctonus australis 
+ lite gråsuggor och millipeder. 

Är nöjd med mässan men utbudet på kackerlackor och skorpioner var väl inte det bästa :p

196
268
NickeJ89:
0.1 - Plistospilota guineensis - Subadult
1.1 - Tropiocolotes tripolitanus

1660
774
fluffis:
Trevlig lokal tyckte jag också! Jag fick med mig en ask kubanska gråsuggor, vilka jag inte sett på några dagar så jag hoppas att de inte dött redan. Det är meningen att de ska hjälpa mig att städa hos min argentinska busksnok, samt gröna råttsnok.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild