orm mat

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

218
47
asus:

vet ni någon okej sida där man kan beställa ormfoder råttor/möss..? har redan testat vikingfoder men det var verkligen inget att rekomendera och vill gärna att ormen ska äta regelbundet. så vet ni någon som säljer ormfoder som skickar till bra priser så skriv! :D


733
295
markusbabs:

Reptilcenter.se

reptilfoder.eu

 

Och här finns en lista på olika ställen som troligtvis som flesta säljer foder. 

www.terrariedjur.se/?page=info&sub=shops

 

Om det finns en djuraffär där du bor så finns det troligtvis foderdjur där fast till ett lite dyrare pris :)


488
203
David:

Hg i Helsingborg.

www.repti.net/modules/5/Item.aspx?portal=reptinet&PortalsModulerID=125736&CatID=17&PostID=22985


63
0
bubbelrollerboy:

pwss.se


142
5
JulefridHosOnkel:

Lånar och livar upp den här gamla tråden igen. Har i stort sett samma fråga. Behöver en ny person att köpa frysfoder av till ormarna då den förra la ner p.g.a personliga skäl, och nu står jag i risksonen till att jag måste låta djuraffären rensa min plånbok x) Någon som känner någon vettig man kan köpa av? Beställer helst då jag inte har något körkort. Tack på förhand!


478
592
Rottenroth:

För de personer i skåne regionen så säljer ju Tropikhuset jätte billigt.

 

Jag och en polare köpte ihop oss på 250 kycklingar, 10 stora råttor och 50 möss 2000kr.


Medlem i GHF
636
410
Jimmy:

Många zooaffärer tar 20-25 kr/styck för vuxna möss, så jämför med det var ju tropikhuset billiga. Men visst finns bättre alternativ.

Jag köper nog hellre färsk oxfilé till mina ormar än går till en Zooaffär igen.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild