Anmäla annons

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

25
16
Nynaeve:
Möjlighet att anmäla annonser för granskning skulle vara bra, då det ibland läggs upp annonser på bl.a. arter av sköldpaddor som inte får säljas enligt Naturvårdsverket. 

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Nynaeve skrev:
Möjlighet att anmäla annonser för granskning skulle vara bra, då det ibland läggs upp annonser på bl.a. arter av sköldpaddor som inte får säljas enligt Naturvårdsverket. 

Skicka ett PM till någon av oss admins om du finner annonser som ej bör tillåtas vara kvar. Men kan hålla med om att det vore behändigt med en anmäla-funktion.

25
16
Nynaeve:
HappyLucky skrev:

Skicka ett PM till någon av oss admins om du finner annonser som ej bör tillåtas vara kvar. Men kan hålla med om att det vore behändigt med en anmäla-funktion.

Tack då vet jag!

5099
3873
Tropfrog:
Sköldpadds diskussionerna har gått varma på sistone. Kontentan är att skänkes och omplacering är fortfarande ok, men inte försäljning. Kan det vara en skänkes annons du sett?

Mvh
Magnus 

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Tropfrog skrev:
Sköldpadds diskussionerna har gått varma på sistone. Kontentan är att skänkes och omplacering är fortfarande ok, men inte försäljning. Kan det vara en skänkes annons du sett?

Mvh
Magnus 

Om vi tänker på samma arter så får de väl inte förflyttas öht?

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Jag har skrivit ett inlägg om arten Trachemys scripta (Rödörad, gulörad och gulbukad vattensköldpadda) här:
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=7762

Kortfattat så anser Naturvårdsverket att det för tillfället är okej.

93
49
Majjen13:
Nynaeve skrev:
Möjlighet att anmäla annonser för granskning skulle vara bra, då det ibland läggs upp annonser på bl.a. arter av sköldpaddor som inte får säljas enligt Naturvårdsverket. 


Nu ligger det 3 olagliga annoser på vattensköldpaddor, rödörad, gulbukad samt gulörade! Varför tar inte adm bort dessa?

93
49
Majjen13:
Tropfrog skrev:
Sköldpadds diskussionerna har gått varma på sistone. Kontentan är att skänkes och omplacering är fortfarande ok, men inte försäljning. Kan det vara en skänkes annons du sett?

Mvh
Magnus 


Har kontaktat Jordbruksverket, dessa för ej överlåtas/skänkas! Sködspadds forumen på nätet tar bort dessa annonser direkt, likaså tom på Blocket.

5099
3873
Tropfrog:
Majjen13 skrev:


Har kontaktat Jordbruksverket, dessa för ej överlåtas/skänkas! Sködspadds forumen på nätet tar bort dessa annonser direkt, likaså tom på Blocket.


Det har jag också. Om du vill ha kommunikationen med dem så kan jag skicka den till dig. Samma kommunikation har moderaterna här tagit del av. Om du har andra besked från jordbruksverket så föreslår jag att du skickar det till moderatorerna och till mig. Tropfrog@rocketmail.com.

Jag har ett större intresse för EU rätt än för sköldpaddor.

Mvh Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild