Inför Malmö Tropikmässa 26/12

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SkHF
989
1111
NellyNiklas:
Djungeltelegrafen har ju meddelat att mässan blir av den 26e Dec. (Trots att mässans officiella hemsida inte är "up to date" än).

Vi vill mestadels höra om vem som ska dit, vem som tänkt ställa ut och vad ni hoppas införskaffa? Själv hoppas vi på att hitta ett gäng Phelsuma laticauda. (På förra mässan lyckades vi inte hitta några).

Vi vill också undersöka om det finns ett intresse av att träffas innan eller under mässan? Det är förvisso annan dag jul, så många har kanske fullt upp med släkt och liknande. Vi vill kasta ut fråga i alla fall.

Mvh
Niklas & Nelly

88
153
LunarBallReptiles:
Hemsidan är uppdaterad men inte utställarlistan.
Kanske inte så många som bokat än :-)

tropikmassan.se

26
26
Jorg:
Ett par nätpyton till hadde ju suttit

388
460
australis66:
NellyNiklas skrev:
Djungeltelegrafen har ju meddelat att mässan blir av den 26e Dec. (Trots att mässans officiella hemsida inte är "up to date" än).

Vi vill mestadels höra om vem som ska dit, vem som tänkt ställa ut och vad ni hoppas införskaffa? Själv hoppas vi på att hitta ett gäng Phelsuma laticauda. (På förra mässan lyckades vi inte hitta några).

Vi vill också undersöka om det finns ett intresse av att träffas innan eller under mässan? Det är förvisso annan dag jul, så många har kanske fullt upp med släkt och liknande. Vi vill kasta ut fråga i alla fall.

Mvh
Niklas & Nelly


Fått semester och allt så jag tänker gå.  
Hoppas på att få tag på ett lite större terrarium, en massa små terrarium och lite fler skorpioner. 

Medlem i SkHF
989
1111
NellyNiklas:
Bumpar inlägget nu när det börjar närma sig. Önskelistan har utökats något efter helgens tillskott. Förhoppningsvis hittar vi något ur listan.
Phelsuma laticauda
Pandinus imperator
Vandringsgräshoppor (foder)
Något litet glasterrarium
Någon växt kanske

Vår förfrågan om en liten träff innan eller under mässans gång står fortfarande kvar, om någon är intresserad.

5114
3882
Tropfrog:
Jag kommer. Jag skall köpa lite hårdvara. Grindalmask och märlkräftor av Alf och Anita. Några gråsuggor om rätt arter dyker upp. Har beställt en fuktighetsstyrning från annons som skall hämtas också.

Själva mässan är ju en träff i sig. Men vore ändå kul att träffa folk härifrån. Kom gärna med förslag. Kanske gemensam lunch? Äta måste vi ju ändå.

Mvh
Magnus 

2966
1645
Hoggaforfan:
Tror faktiskt jag hoppar den mässan men får se hur läget är den dagen

88
153
LunarBallReptiles:

www.facebook.com/groups/132827333394934

 

Finns en grupp på FB för just mässan, släng in annons där också ifall ni söker nåt speciellt =)


Medlem i SkHF
989
1111
NellyNiklas:
Hoggaforfan skrev:
Tror faktiskt jag hoppar den mässan men får se hur läget är den dagen

Hoppas att läget är bra :) Alltid kul med mässor/nelly

Medlem i SkHF
105
73
bufobox:
Ellipthorina chapardi
50st 110kr
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild