Spindel fast i posten?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

163
103
Melsson:
Hejsan! 
 Beställde en chronatopelma cyaneopubescens från spidersworld, Polen, i söndags. Hon skickades i måndags och ligger sedan onsdags på postens sortering. Det är fruktansvärt hur dålig service postnord har. Undrade bara lite nu när detta är första gången jag beställer spindel online. När ska jag börja bli orolig? Jag tänker på spindeln, hur länge klarar hon sig i fraktpaketet. Jag räknar och hoppas att paketet kommer imorgon, då har det gått en vecka.

Hade!

Medlem i SkHF
23
21
sawpaw:
Melsson skrev:
Hejsan! 
 Beställde en chronatopelma cyaneopubescens från spidersworld, Polen, i söndags. Hon skickades i måndags och ligger sedan onsdags på postens sortering. Det är fruktansvärt hur dålig service postnord har. Undrade bara lite nu när detta är första gången jag beställer spindel online. När ska jag börja bli orolig? Jag tänker på spindeln, hur länge klarar hon sig i fraktpaketet. Jag räknar och hoppas att paketet kommer imorgon, då har det gått en vecka.

Hade!


Du bör ha den på måndag. Är likandant när jag beställer. Har köpt ca 10 gånger.

163
103
Melsson:
ricko skrev:


Du bör ha den på måndag. Är likandant när jag beställer. Har köpt ca 10 gånger.

Aa skönt hon kom nu, i toppform :).

5101
3878
Tropfrog:
Vad skönt, grattis.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild