Hona eller hane?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

21
11
Hardwired:

Harimi skrev:

bättre?


Jag skulle säga att du har en hona. :)


11
3
Crystalpepsi:
Hardwired skrev:


 

Jag skulle säga att du har en hona. :)




Svarade du angående trådstartarens bilder, eller den bilden jag la ut längst ner på första sidan?
(tyckte det var onödigt att starta en ny tråd om detta, därför lånade jag en befintlig tråd om samma ämne)

21
11
Hardwired:
Crystalpepsi skrev:



Svarade du angående trådstartarens bilder, eller den bilden jag la ut längst ner på första sidan?
(tyckte det var onödigt att starta en ny tråd om detta, därför lånade jag en befintlig tråd om samma ämne)


Jag svareade Hatimi, som undrade över sin B. Smithi. :) 

11
3
Crystalpepsi:
Hardwired skrev:


Jag svareade Hatimi, som undrade över sin B. Smithi. :) 




Okej!

Vad tror du om min, sista bilden på första sidan?

21
11
Hardwired:
Crystalpepsi skrev:




Okej!

Vad tror du om min, sista bilden på första sidan?


Jag skulle gissa en hona, men den är lite svår i och med att ömsen är rätt trasig. Men flärpen bör som sagt indikera en hona. 

58
59
Daffas77:
Håller med Hardwired.
Om det är en tydlig flärp som det ser ut att vara. Då har du en hona alla gånger ;)

273
209
AndreasB:
Crystalpepsi skrev:
Jag lånar denna tråden lite.

Skulle någon kunna bekräfta ifall detta är en hona?

Jag antar (och hoppas) att det är en hona för den har ju en flärp där i mitten, men sen är det några bruna grejer innanför flärpen också på varsin sida som man kan se om man zoomar in lite.

Är det en hona tror ni?
Spindeln är en Ap. Chalcodes.


 



Syns två flärpar tydligt där, så en hona. Bra bild tagen där. Såna bilder man ska ta för att kunna könsbestämma. Samt lägga ömset i vatten med lite diskmedel.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild