Sökande singlar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

44
37
Strigel:

Själv tycker jag att denna tråd borde finnas, vad tycker ni?

 

Är du Singel, skriv stad eller annat önskemål som svar i tråden. Så kanske man får mail i inkorgen från den framtida partnern som står ut med ens hobby plus lite till.

 

Jag söker i Stöckhölm


2966
1645
Hoggaforfan:
Absolut, bra iniativ. Inte alltid så lätt att hitta partners som accepterar ens hobby, "Vilka foderinsekter har du?" är inte världens mest lyckade raggningsreplik :-P

Söker vet jag inte men är snarare passivt singel ;-)

29
16
linnychu:
Först trodde jag du sökte sniglar, haha.

Men ja, förstår väl det nyttiga i en sån här tråd. Speciellt då många jag känner, både kvinnor och män har reagerat någorlunda starkt på vissa delar av mitt nyfunna reptilintresse. Specifikt då kackerlackor och spindlar och mest alla andra tjejer som varit här nu runt midsommar har även ojat sig över min låda med gråsuggor, hehe. Krävs ju en viss tolerans, eller ännu hellre intresse för sånt här, speciellt om man tänker komma indragandes med kackerlackor i huset, har jag märkt.. 

Själv är man ju också singel, dock. Men du får lycka till :)

81
154
Pngtaipan:
Att nämna att man har kobror som hobby brukar inte va en så stor hit häller :P

44
37
Strigel:
Nä, kackerlackor och spindlar brukar inte locka många. Men när jag beskriver för ickeinsatta om dessa kryp så brukar jag alltid säga att jag själv haft spindelfobi och krypskräck. Självterapin har varit lyckad. 

Men av de jag dejtat så är det inte så att det ryggats tillbaka pga hobbyn(och inget annat heller vill jag också påpeka), men det vore ju kul att hitta någon som delar intresset. Trist överlag att dejta folk som inte har några riktiga hobbies, vad gör dessa med sina liv? 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild