Reptillagret seriösa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

31
7
Noob72:
Efter Endel mail så påstås varorna vara skickade. Om så är fallet så löstes det sig på ett ok sätt. Dock var påståendet om fel mail lite konstigt. Inte riktigt van med att inte få ett spårningnr heller :-)

160
91
turboadde:
Westman skrev:


 

Med löfte om att Polisanmäla för bedrägeri så fick jag igen pengarna iaf. Men va sturligt som fan. Riktig skit firma



Finns ju endel firmor som tjänar pengar på det. Tar upp beställningar och håller pengarna så länge dom kan och sedan betalar tillbaka dom. Då tjänar dom pengar på räntan eller liknande när dom har pengarna liggande.

120
62
neon:
Det är den sämsta firman på nätet beställ inte därifrån svarar alldrig och kundtjänst är stängt 24/7 vilken skit!

459
138
Pakke:
turboadde skrev:


Finns ju endel firmor som tjänar pengar på det. Tar upp beställningar och håller pengarna så länge dom kan och sedan betalar tillbaka dom. Då tjänar dom pengar på räntan eller liknande när dom har pengarna liggande.


Japp. det gör de. Men räntan är knappast skyhög. Bara några kronor av räntan.

31
7
Noob72:
Fick grejerna igår. Unsviker stället i fortsättningen trots att han fixade till det oå ett ok vis. Man ska inte behöva mailbomba för att få sina saker :-) Gott nytt år

104
11
_kim_:
Jag har samma problem just nu med den firman. Beställde för över en månad sedan, och efter mycket om och men så ska grejerna tydligen vara skickade, så det är väl bara att hoppas att det dyker upp snart.

Hur kan dom gå runt när dom håller på så här ?

//Kim

31
7
Noob72:
_kim_ skrev:
Jag har samma problem just nu med den firman. Beställde för över en månad sedan, och efter mycket om och men så ska grejerna tydligen vara skickade, så det är väl bara att hoppas att det dyker upp snart.

Hur kan dom gå runt när dom håller på så här ?

//Kim

Jadu...jag chansar inte igen iaf

127
79
Curpling:

Dom har som föregående talare sagt, flera företag, alla med samma suspekta upplägg.
Väldigt virrvarv om man börja kolla upp deras F-Skatt och Momsregistreringar.

Kontakta dom via Facebook men fick ganska snabbt dåliga vibbar i dom svar jag fick, svävande och okonkreta svar.


39
46
CupcakeGod:
Fick du dina saker till slut?

Jag var dum och beställde saker för några tusen spänn från dem utan att göra research :/

Medlem i SkHF
105
73
bufobox:
Noob72 skrev:
beställde grejer förra veckan och swishade. Inget svar på mail och ingen status på ordern förhuvudtaget! Någon som har erfarenhet av butiken?

Har alltid fått mina saker. Låter konstigt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild