God jul önskar terrariedjur.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:
God jul och gott nytt år.
Hoppas att ni haft ett bra år och att nästa ska bli lika bra eller bättre.

Har ni några planer till 2017?

148
116
Ella:

Detsamma! 

Har väl inga speciella planer, blir Expot i södertälje iaf :) ... Sen måste jag skära ner lite på djur pga hälsan som sviker.
Blir några jobbiga val jag inte känner att jag är redo för men, sen tänkte jag väl trappa ner lite på rökningen. :D Själv då?


378
479
Svedjemo:
God jul!
Planen är att göra färdigt mitt terrarium som jag har påbörjat. Ett högt vitrinskåp från IKEA som ska bli regnskog.

126
64
Mikachu:
Jul jul! Ja tänker här är att samla på mig otroligt många majsnudlar... Fast såklart ska jag ju inte ha några flera :) Flytta till eget så att jag kan planera upp mera terrariumoch även pilgift och mjölkgrodor.. Förhoppningsvis då också kunna ta del av mitt första saltvattenskar med, om det blir sjöhästar eller bara massa koraller och grejor!

134
111
Potato:
2017 är mitt å sambons år. 
Då händer det mycket, ska till Södertälje mässan men den blir nog den sista mässan ever. Djuren som finns nu är dom som får bo kvar tills dom dör av hög ålder. 
Sen blir det att sluta äta fett och socker, börja träna och ta körkortet 11e å 18e januari ^^ 

Ser verkligen fram emot nästa år :) 

God Jul och Gott Nytt År! 

Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
God jul och gott nytt år. Själv har jag upptäckt att den finns en mässa i borås "Expo Väst" som dessutom är två gånger om året. Så det blir tre mässor istället för bara kungälv. Jag kommer givetvis köpa mängder av nya kryp och KANSKE en uroplatus. Exakt vilka kryparter det blir vet jag inte men jag ska försöka fixa nya bönsyrsor (självklart att jag kommer göra det för de som vet mitt största intresse) och någon ny kackerlacka. Kanske även en en damon diadema. Sedan kanske jag hittar något annat kryp jag köper. Jag väntar även på min bönsyrsehannens sista ömsning för att sedan para dom och kläckningen samt kanske även äggsäcken kommer inte komma förän nästa år. Jag har äntligen kommit på de flesta tips och trix när det gäller svenska spindlar och svenska centipeder och svenska milipeder och jag tänkte försöka börja på en riktigt rejäl samling jämnfört med tidigare. Samt försöka odla någon svensk skalbagge och odla någon svensk miliped. Samt för första gången göra parningsförsök på svenska centipeder och få fler ungar på svenska spindlar. 

200
258
Lordguras:
Tänkte expandera med lite fler ormar samt bygga klart reptilrummet. Ser fram emot Thailand strax efter nyår och även täljemässan. 

Hoppas alla har en trevlig jul

1660
774
fluffis:
God jul!

953
1840
peter54:
God Jul

321
444
Daniel_S:
God jul!
jo planerna är att få klart djur- och växtrummet!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild