Skötselråd - Topplista

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Vi har nu en ny på vår topplista över flest skapade skötselråd.
AlexGustavsson har med sitt 7:e(!) skötselråd: 
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=amphibians&specie=p_vittatus nu tagit 1:a-platsen till flest skapade skötselråd här på terrariedjur.se.

Dessutom ligger det ett gäng fler skötselråd på kö, både ifrån Alexander men även från andra duktiga medlemmar här på sidan.

Känner du att du vill hjälpa till och dela med dig av din kunskap genom att skriva ett skötselråd finns denna undersidan med information om hur du går tillväga:
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=howto

Det är dessutom nu möjligt att skriva artiklar om man t.ex. vill göra en guide till hur man skapar t.ex. en bergsbakgrund, göra en recension på en produkt eller något annat passande. För att skriva en artikel går man in under "Artiklar" och sedan "Mina artiklar".


Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
anders skrev:
Vi har nu en ny på vår topplista över flest skapade skötselråd.
AlexGustavsson har med sitt 7:e(!) skötselråd: 
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=amphibians&specie=p_vittatus nu tagit 1:a-platsen till flest skapade skötselråd här på terrariedjur.se.

Dessutom ligger det ett gäng fler skötselråd på kö, både ifrån Alexander men även från andra duktiga medlemmar här på sidan.

Känner du att du vill hjälpa till och dela med dig av din kunskap genom att skriva ett skötselråd finns denna undersidan med information om hur du går tillväga:
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=howto

Det är dessutom nu möjligt att skriva artiklar om man t.ex. vill göra en guide till hur man skapar t.ex. en bergsbakgrund, göra en recension på en produkt eller något annat passande. För att skriva en artikel går man in under "Artiklar" och sedan "Mina artiklar".


Jag har ett skötselråd på Elliptorhina javanica som jag är klar med. Men jag är värdelös på att illistrera och mina små vägrar sitta stilla på ett vitt underlag. Kan du fixa en bild Anders?

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:
EmanuelKarl skrev:

Jag har ett skötselråd på Elliptorhina javanica som jag är klar med. Men jag är värdelös på att illistrera och mina små vägrar sitta stilla på ett vitt underlag. Kan du fixa en bild Anders?


Skicka in så kan jag försöka hitta någon bild.

Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
anders skrev:


Skicka in så kan jag försöka hitta någon bild.

ok.

Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
Dock hinner jag inte idag. Gör det imorgon. Jag har även ett om Hierodula membranacea på G men jag måste avla först och har lite kvar på de andra delarna också. Insåg nu att jag stavade fel i ett av mina tidigare inlägg.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild