TACK

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Jag vill säga tack till alla som hjälpt till med sidan. Alla kunniga som svarat på frågor i forumet och lagt upp fantastiskt fina bilder och skrivit bra skötselråd och artiklar, alla administratörer som hjälpt till, och anders som skapat sidan. Om det inte vore för er alla som hjälpt mig så hade jag kanske inte mitt och väldigt många andras intresse hade överlevt.

Jag har en sak som jag vill säga: TACK!!!

1159
624
Temla:
EmanuelKarl skrev:
Jag vill säga tack till alla som hjälpt till med sidan. Alla kunniga som svarat på frågor i forumet och lagt upp fantastiskt fina bilder och skrivit bra skötselråd och artiklar, alla administratörer som hjälpt till, och anders som skapat sidan. Om det inte vore för er alla som hjälpt mig så hade jag kanske inte mitt och väldigt många andras intresse hade överlevt.

Jag har en sak som jag vill säga: TACK!!!



Vill stämma in! Den här sidan är ovärderlig och inte att förglömma superb uppbyggd och lättorienterad. Tack till Anders och till alla dem som ger råd och stöd. :) 

Medlem i GHF
3094
1677
EmanuelKarl:
Och om det inte vore för oss medlemmar så hade inte anders fått alla tips så att sidan har blivit så lättorienterad som den är
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild