Hej, varför

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

459
138
Pakke:
pillorita skrev:
Varför kan jag inte lägga in bilder längre ? Haft detta problem via mobilen i månader nu:( 
Kan inte spara för knappen kommer inte upp 


Jag har meddelat till Anders för länge sedan. Han sa att han ska fixa det. Så var vänliga och ge honom tid. :)

106
64
pillorita:
Pakke skrev:


Jag har meddelat till Anders för länge sedan. Han sa att han ska fixa det. Så var vänliga och ge honom tid. :)

Jo men om du läser så skrev jag att det funkade ganska direkt efter när jag skrev tråden !!!! 

459
138
Pakke:
pillorita skrev:

Jo men om du läser så skrev jag att det funkade ganska direkt efter när jag skrev tråden !!!! 


Jorå. lugna ner dig. Det är inget att hetsa till för. :)

Det funkar inte min mobil fortfarande så lär det ta ett tag.


106
64
pillorita:
Pakke skrev:


Jorå. lugna ner dig. Det är inget att hetsa till för. :)

Det funkar inte min mobil fortfarande så lär det ta ett tag.


;)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Anledningen till att det kan kännas som att det ena stunden är löst och sedan kommer tillbaka har att göra med höjden av sidan. Lägger man till ett par bilder, så kommer höjden på sidan vara högre, och nästkommande bilder man lägger till verkar problemet löst. När man sedan gör samma sak i ett nytt album som är tomt så är problemet tillbaka :)

Av det jag testat på den nya uppdateringen som kommer så ska det dock vara löst. Den nya uppdateringen kommer förhoppningsvis nästa vecka.


106
64
pillorita:
anders skrev:
Anledningen till att det kan kännas som att det ena stunden är löst och sedan kommer tillbaka har att göra med höjden av sidan. Lägger man till ett par bilder, så kommer höjden på sidan vara högre, och nästkommande bilder man lägger till verkar problemet löst. När man sedan gör samma sak i ett nytt album som är tomt så är problemet tillbaka :)

Av det jag testat på den nya uppdateringen som kommer så ska det dock vara löst. Den nya uppdateringen kommer förhoppningsvis nästa vecka.


Aha ok ... :) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild