Senast uppdaterade trådarna ?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

104
11
_kim_:

Nu kan man ju se dom 5 senast uppdaterade trådarna här till höger i forumet. Men det hade vart fint om man kunde välja att sortera trådarna efter just det. Så man får en lite längre lista. Eller det kanske redan går på nått sätt ?

//Kim


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Man kan enbart se de 5 senaste för tillfället. Men man kanske kunde utöka detta så att man se fler än så? Hur många är rimligt? 10, 15, 20? Eller vill man ha en undersida som kan visa alla trådar i hela forumet sorterat efter senast uppdaterade?


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Har utökat så att man ser 15 senaste aktiva trådarna under forumet nu.


104
11
_kim_:

Här vart det snabba ryck, toppen =)

Sista alternativet vore väl det bästa, "en undersida som kan visa alla trådar i hela forumet sorterat efter senast uppdaterade".

Men det duger allt fint så som det blev nu också.

 

//Kim


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Jag håller med dig om att det bästa vore att ha en undersida med det. Det tar dock lite längre tid att fixa, så det får bli en senare uppdatering. :)


1662
779
fluffis:

Nu tycker jag ni överdriver lite. Man kan ju faktiskt gå in på länken "forum" och snabbt få en överblick över var det har skrivits. Visserligen ser man inte varje tråd för sig utan kategorierna bara men i alla fall jag brukar veta vilka kategorier som jag är intresserad av :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild