Hjälp med lampor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5
0
Snooker:
Skulle behöva lite råd om att belysa sitt skrivbord till sin dator. Är en spel dator och sonen skulle vilja ha en cool "spel belysning". Hjälp!

8
2
Inger78:
Vad menar du med det? Kan du lägga upp en bild om lite hur ni skulle vilja ha det så att man vet

5
0
Snooker:
Okej valde denna bild
Det är bara belysningen som vi vill ha, vet du vad det är för någon belysning?

www.lphomedecor.com/thumbnail/b/bedroom-gaming-room-setup-1.jpeg


8
2
Inger78:
Ser ut att vara ljus-list

8
2
Inger78:
vill ni ha liknande list med olika färger?

5
0
Snooker:
Ja det känns som det. Inte riktigt jag som kommer använda det då jag inte spelar så mycket, mest sonen som gör.
Har du några tips? Du verkar kunna det här :)

8
2
Inger78:
Ska prata med min son. Han spelar också datorspel kan fråga honom

8
2
Inger78:
Pratade med min son och han visste exakt vad ni är ute efter. Han länkade mig denna webb adress:

ledsale.se/5m-led-strip-7-5w-m-med-stromforsyning-og-fjernbetjening-rgb-staenktaet.html

Han skrev också att denna är med en fjärrontroll så att man kan välja färg på listen.
Annars sa han att kolla spelbutiker. Tror han menar såna butiker som håller på med datorer och sådant inte bara spel.

Hoppas att detta hjälper och skicka gärna en bild också. Min son blev nyfiken, skulle uppskattas.

5
0
Snooker:
Tack för infot. Ska kolla runt lite se vad jag hittar, vet lite nu vad jag ska söka på men nu har jag åtminstone en länk.

Kan självklart lägga upp en bild efteråt för all hjälp du har gett mig.

Tack Inger

ddr:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40192361/
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild