Ancylecha fenestrata - mitt fynd i Hamm
Senast aktiva trådarna
Möbel
Häggspinnmal
Skäggagam/dvärgskäggagam avföring
Förekommer lygodactylus williamsi till salu i Sverige?
Nytt vivarium
Galning vad annars....
Fuktsäkra träbygge för GTP
Vilka gråsuggor
Lite korkad
Zoo-butiker i Stockholmsområdet?
Hur ger man en ögonfransgecko the ick?
Veterinärsindex?
ecuadoriansk boa
Hjälp mig förstå min Rosenboa
välja rätt art, "nybörjare"
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan:
(exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

I höstas köpte jag med mig sex små nymfer av Ancylecha fenestrata. En tropisk lövliknande vårtbitare är väl en hyfsad beskrivning. En nymf dog och en är spårlöst försvunnen. De fyra jag har kvar äter och växer. I morse ömsade den första till adult - en hane. Jag har två hanar till och en hona, det går att se nu.