Hyllsystem

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

120
59
xTheod:
Hejsan, någon som vet vart man kan få tag på det här hyllsystemet dom använder här ? www.savedarwinsfrogs.org/blog/?p=84

417
249
KANDARBA:
Det linar ett sånt om man använder i små frysrum eller kyl rum. 

120
59
xTheod:
Ja det skulle det kunna vara :p fast dom va dyrare än ja trodde, tycker det verkar vara många som använder såna i andra länder :s från yngre till äldre så tänkte att dom borde vara billiga :p

71
98
gnagethazze:
xTheod skrev:
Ja det skulle det kunna vara :p fast dom va dyrare än ja trodde, tycker det verkar vara många som använder såna i andra länder :s från yngre till äldre så tänkte att dom borde vara billiga :p


Hyllorna finns på IKEA

417
249
KANDARBA:
BYgg själv 45x45 reglar eller tak läkten som är 45x21

Håller på att bygga  min nya ställning till mina exoterra terrarier

120
59
xTheod:
gnagethazze skrev:


Hyllorna finns på IKEA

Det kan inte vara dom, dom hyllorna är ju bara 36 djupa ?:s eller kollar jag fel? OMAR

120
59
xTheod:
KANDARBA skrev:
BYgg själv 45x45 reglar eller tak läkten som är 45x21

Håller på att bygga  min nya ställning till mina exoterra terrarier



Har tänkt göra det:) jag jobbar som snickare så kostnaden skulle bli noll men kul om man kunde ha nå stilrent hyllsystem tycker jag :p

2966
1645
Hoggaforfan:
xTheod skrev:



Har tänkt göra det:) jag jobbar som snickare så kostnaden skulle bli noll men kul om man kunde ha nå stilrent hyllsystem tycker jag :p

Bygg stilrent då ;-)

120
59
xTheod:
Hoggaforfan skrev:

Bygg stilrent då ;-)

Med hurrudu:) bra idé, jag bygger och sen målar jag med silverfärg:) skämt åsido. Men ja jag får väl bygga då eftersom ingen förstår sig på mina krav :) hahahha 

2966
1645
Hoggaforfan:
xTheod skrev:

Med hurrudu:) bra idé, jag bygger och sen målar jag med silverfärg:) skämt åsido. Men ja jag får väl bygga då eftersom ingen förstår sig på mina krav :) hahahha 

Oftast enklast att bygga själv tycker jag för då får man det som exakt som man vill ha det :-)
Vill du ha just galler så kanske du kan titta på grillgaller som hyllplan och bygga själva stommen själv alternativt hålplåt eller någon annan form?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild