Butiker i Sthlm!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

85
55
lepida:
Hej!

Jag är en skåning som bor i sthlm sedan 4 år tebax, undrar vilka djur affär som säljer reptlier ända jag vet är hökarängens zoobutik. Finns det fler i sthlm området?


MVH// Richard

67
25
marann13:
herperschoise i uppsala

www.herperschoise.se/index.html?submenu_id=-1



417
249
KANDARBA:
Haninge Köpcenter finns det en djur affär som säljer reptiler. Vart inne där när jag jobbade. Det fanns även lite reptil tillbehör. Pris sättning i butik vart normal, Vatten i alla skålar och snyggt och städat i varje burk.

18
3
Dinos:
www.crtzoo.se (Har bara beställt från dom)
www.zoo.se (Har bara köpt tillbehör och mat från dom men dom har även reptiler)
akvarielagret.se/ (Köpte min skäggis här)

Är dom i Sthlm som jag vet har reptiler, kanske inte det största utbudet men det finns.


81
113
Henriette:

KANDARBA skrev:
Haninge Köpcenter finns det en djur affär som säljer reptiler. Vart inne där när jag jobbade. Det fanns även lite reptil tillbehör. Pris sättning i butik vart normal, Vatten i alla skålar och snyggt och städat i varje burk.


Det ligger inte i centrumet, det ligger en bit därifrån vid Haninge bussgarage, och en bit upp. Men som du säger, dom har reptiler och tillbehör :) CRT zoo


417
249
KANDARBA:
Henriette skrev:


 

Det ligger inte i centrumet, det ligger en bit därifrån vid Haninge bussgarage, och en bit upp. Men som du säger, dom har reptiler och tillbehör :) CRT zoo



Nej det ligger ett inne i köp centret. Ska kolla vad det heter

417
249
KANDARBA:
KANDARBA skrev:


Nej det ligger ett inne i köp centret. Ska kolla vad det heter


Haninge Djurbutik heter den. Dom hade någon reptil när jag vart där. Jag vart i Haninge dec 2014 & maj 2015
så någon av dom gångerna vart jag in om där. 

81
113
Henriette:
Ja okej, den butiken har någon reptil också, men trodde du menade CRT, de har betydligt större utbud på reptilavdelningen! :) 

417
249
KANDARBA:
Okej jag visste inte att den fanns där. Blir nästa besök då i stockholm så ska jag passa på att åka dit och kolla. Men nu när jag kommer till västerås ska jag se om jag hittar någon ny butik att åka till där. 

2966
1645
Hoggaforfan:
reptilgrottan.se finns i Stockholm vill jag minnas även om jag är osäker på om det finns en butik eller det bara är näthandel som gäller.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild