DHF bjuder in till utställning

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

741
681
Binks:
Dalarnas Herpetologiska Förening bjuder in till utställning.

Vart: Falun, Arenan, Mormorsgatan 7
När: 28-29nov
Tid: Lördag 12-18, Söndag 10-16

Det kommer finnas reptiler från världens alla hörn och kanter som Pyton, Boa, Kobror, Huggormar, Snokar, Sköldpaddor, Gecko mfl samt även någon spindel och skorpion.

Entre:
Vuxna 40kr
Barn 2-15år 20kr

Välkommna!

Medlem i SHF
192
361
Thinning:
Kul med ett sådant evenemang!
Hoppas att ni får många besökare och vem vet, kanske några nya medlemmar till DHF.

Lycka till!
Med vänlig hälsning, Björn 


Medlem i SHF
3995
5018
Jonas_:
Blev det några bilder från utställningen? :) 

141
109
stefan707:
Jonas_ skrev:
Blev det några bilder från utställningen? :) 


Utställningen har ju öppet idag med, så får hoppas inga bilder läcker försen i morgon iaf, vill ju inte att folk ska kunna titta här istället för att besöka eventet :)

Jag som fick förhinder hoppas ju dock precis som jonas på att det kommer upp lite bilder under veckan :)

Medlem i SHF
3995
5018
Jonas_:

stefan707 skrev:


Utställningen har ju öppet idag med, så får hoppas inga bilder läcker försen i morgon iaf, vill ju inte att folk ska kunna titta här istället för att besöka eventet :)

Jag som fick förhinder hoppas ju dock precis som jonas på att det kommer upp lite bilder under veckan :)


Jag skyller på tiden på dygnet ;) Jag missade att det även var öppet idag Söndag, då väntar jag tålmodigt några dagar till på bilder från utställningen :) 


97
177
sammemoya:

Jonas_ skrev:
Blev det några bilder från utställningen? :) 

Några kort jag tog, var trevligt och så fick man ju träffa guppydan som hade gjort ett kanonjob! (som alla andra involverade såklart!) 


Medlem i DHF
1081
772
Westman:

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Bra jobbat, ser nice ut även fast man inte var där.

375
251
Doxster:
Håller med Andreas, ser ut som en lyckad tillställning!

741
681
Binks:
Ja jag tror då jag talar för alla i DHF när jag säger att vi tycker att det var en mycket lyckad utställning.

Ni som var där får gärna berätta vad ni tyckte.

Ska se om vi kan skaka fram lite bilder, och ni som var där får gärna dela bilder med.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild