Annonser

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

444
153
jpson67:
Tycker det måste bli en förändring på annons sidan, alldeles för mycket gamla annonser och folk som aldrig svara på dom

17
12
seejtaan:

det står ju hur många dagar annonsen har legat ute och vem som lagt upp den.

då kan en bara klicka på användaren och se när hen loggade in sist, är det ett bra tag sen både annons lades upp och när användaren loggade in så kan en kanske strunta i att skicka meddelande?

sen är det ju aldrig ett krav att svara på någon. :)


444
153
jpson67:
seejtaan skrev:
det står ju hur många dagar annonsen har legat ute och vem som lagt upp den.

då kan en bara klicka på användaren och se när hen loggade in sist, är det ett bra tag sen både annons lades upp och när användaren loggade in så kan en kanske strunta i att skicka meddelande?

sen är det ju aldrig ett krav att svara på någon. :)




Hur svårt kan det va att sköta sina annonser då? Har dom inte loggat in eller ändrat sin annons inom 6 mån skulle den automatiskt raderas.

2048
773
psyjoh:
Sen är det ju många som bara loggar in på sidan just för att lägga upp en annons... oftast finns ju hänvisning men på en jag svarade på fanns inte. 

444
153
jpson67:
psyjoh skrev:
Sen är det ju många som bara loggar in på sidan just för att lägga upp en annons... oftast finns ju hänvisning men på en jag svarade på fanns inte. 



Har haft samma problem. Idag sms jag ett nr på en annons som va ett år, och fick svaret att den va såld, bad då snällt att hen kunde ju radera annonsen då, tror ni det hände NEJ.

417
249
KANDARBA:
Vilken annons? . Om vi alla börjar skriva så tycker denna person det är jobbigt och plockar bort den. :) 

2048
773
psyjoh:
Sen ska jag inte vara en hycklare, har själv glömt ändra 2ggr. Sist var det en användare här som ville köpa ett exoterra 90x45x60 som stod med i en annan annons. Detta var redan sålt men jag hade glömt att det stod med i den annonsen. Jag tackade dock för påminnelsen och ändrade annonsen. 

417
249
KANDARBA:
psyjoh skrev:
Sen ska jag inte vara en hycklare, har själv glömt ändra 2ggr. Sist var det en användare här som ville köpa ett exoterra 90x45x60 som stod med i en annan annons. Detta var redan sålt men jag hade glömt att det stod med i den annonsen. Jag tackade dock för påminnelsen och ändrade annonsen. 


Ja det vart jag som som vart intresserad utav det terrariet. ;) 

2048
773
psyjoh:
KANDARBA skrev:


Ja det vart jag som som vart intresserad utav det terrariet. ;) 

Ja just det  :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild