Kan inte läsa PM?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

293
354
Dynamitella:

Hallå :)
Jag har under dagen inte kunnat öppna personliga meddelanden. Området är bara vitt där själva meddelandet ska komma upp då man klickar på det.

Någon som vet vad som pågår? :)





14
7
Inksnake:
Det är nog lika för alla. Jag kan inte heller läsa mina, jag försökte precis nyss.

2966
1644
Hoggaforfan:
Jag kan läsa mina på datorn, kör ni med telefonen?

293
354
Dynamitella:
Hoggaforfan skrev:
Jag kan läsa mina på datorn, kör ni med telefonen?

Nope. På datorn, i Chrome. Har stängt av adblock, loggat in och ut, men det påverkar inte.

592
551
Redfoot:
Mitt funkar.
/R

14
7
Inksnake:
Hoggaforfan skrev:
Jag kan läsa mina på datorn, kör ni med telefonen?


Jag loggade ut och stängde chrome. Öppnade explorer och loggade in där istället, då funkar det igen. Kanske är något tillfälligt fel i chrome.

2048
772
psyjoh:
Han gjorde ju en uppdatering med pm listan. Verkar vara sen dess det blivit problem. Har själv inte märkt något. 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:
Jag gjorde en uppdatering igår kväll.
Det fungerar, men då webbläsare kan spara gammal information (cachear) så behöver man ladda om sidan hårt för att de uppdaterade filerna ska laddas ner. Detta kan man åstadkomma genom att trycka ctrl+F5 alternativt rensa temporära filer.

Jag har ett "anticache-system", men det verkar som att det slutat fungera i samband med att webbläsarna fått nya versioner och ändrat hur de tolkar sökvägar.

14
7
Inksnake:
Gick in och rensade cachen, så nu fungerar det igen! :)
Tack för tipset Anders.

146
85
Lovet:
Är inne via telefonen och får de inte att fungera. Jag får upp listan av konversationer men kan inte gå in på en konversation 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild