Skumt dödsfall på insekt

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
wermelin:
Kanske ett skumt inlägg, men blev så fascinerad utav detta!

Någon slags flygfä som dog under natten. Men utav vad? Vad tror ni det kan vara?
Ser ut som att den fastnade i det vita och inte kunde ta sig loss. Vad kan det vita vara?
Bilden är ifrån en vän så är inte hemma hos mig.


379
399
Mr_B:
Skulle kunna va den svampen som tar över insekterna. Kommer dock inte ihåg vad den heter eller om svampen äns finns i sverige? Men låter som nått sånt på din beskrivning.

2048
773
psyjoh:
Att svamp lever på en glasruta låter ej troligt i mina öron. Svampen du tänker på finns nog mest i tropiska områden. 

379
399
Mr_B:
Svampen lever ej på glaset  utan sitter mest där för att vinden ska sprida porer i så fall. Har för mig det va med på mitt i naturen men vågar inte svära på att det är där i från jag sett det, men va en liknande tittarbild i fallet iaf.

2048
773
psyjoh:
Ok.. jag såg oxå den svampen men det var i ett annat program på animal planet tror jag det var. 

379
399
Mr_B:
Kom på att denna fluga kan ha dött av att ha fastnat i nått kletigt spill av bordsägarn. :)

3
0
wermelin:
Mr_B skrev:
Kom på att denna fluga kan ha dött av att ha fastnat i nått kletigt spill av bordsägarn. :)




haha
det är dock på utsidan :P

10
10
Fotis:
wermelin skrev:
Kanske ett skumt inlägg, men blev så fascinerad utav detta!

Någon slags flygfä som dog under natten. Men utav vad? Vad tror ni det kan vara?
Ser ut som att den fastnade i det vita och inte kunde ta sig loss. Vad kan det vita vara?
Bilden är ifrån en vän så är inte hemma hos mig.


Konstigt
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild