Morpher

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Har planen på att bygga en morph-kalkylator.
Det största problemet är att hitta bra bilder som visar hur de olika morpherna ser ut.
Är det någon som har många bilder på t.ex. olika leopardgecko-morpher?

273
3
117:
Kolla här www.google.se/search?hl=sv&q=leopardgecko+morpher&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=KMbIT_vdFceE4gT22Og2
Mvh Dragon

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Jag kan tyvärr inte använda mig utav bilder tagna direkt från Google, då jag behöver tillåtelse från den som tagit bilderna. De bilder jag använder på sidan har jag antingen köpt eller fått ifrån många jag känner.

273
3
117:
Det är bra att man är försiktg, men om det inte är copyrigth på bilderna så kan du ladda ner med utan problem eller så kolla du bara på bilderna, du behöver inte ladda ner dem ;)
 
Mvh Dragon

14
1
CherryCandy:
Leopardgecko morpher finns här www.leopardgeckowiki.com/index.php?title=Main_Page :), fast finns en kalkylator på dem finns redan. Eller ja, alla morpher finns inte med i den kalkylatorn, men de flesta. :)

Medlem i DHF
1081
772
Westman:
behöver inte stå copyright lille vän.
upphovsmannen har alltid ensamrätten att bestämma över sin bild
 

1660
776
fluffis:
DragonEmperor:
Jag blir lite mörkrädd när jag hör sådana uttalanden som ditt. I Sverige är lagen sådan att det är den som har tagit bilden som har upphovsrätt. Det spelar ingen roll om det står "copyright" på dem eller ej.

273
3
117:
Hmm jo det stämmer =)

Medlem i DHF
1081
772
Westman:
varför uppmana till lagbrott då?

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Kanske är ett lite för tidigt stadie, då jag har en hel del viktigare funktioner att fixa på sidan.
Låser tråden tillsvidare.
Men kontakta gärna mig via PM ifall ni antingen har en massa bilder på morpher (som ni självklart har upphovsrätten till) eller har flertalet morpher av leopardgeckos som man kan få fota. (Är själv ingen mästare på att fotografera, men går säkert att lösa)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild