Joakims terrarier

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

194
165
JoakimLundgren:
I denna tråd kommer jag dela med mig av mina upplevelser i hobbyn. Intresset har växt för mig på allvar sedan 2014 och tog fart i våras då jag vigde ett rum till våra djur. Är regelbunden besökare på expo syd sen 5-6 år, i år har det även avverkats besök på mässorna i rödovre och i malmö.  Denna typ av trådar är vanliga på akvariesidor och jag har inte hittat någon specifik sektion här på td, så jag lägger den här under allmän. Här är lite bilder mina terrarier.

2966
1645
Hoggaforfan:
Det finns denna:
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=323&p=17&scroll=down

Men det är bara bilder på terrariumuppsättningarna så vill du skriva och liknande kanske det är bättre med denna egna tråden :-)

194
165
JoakimLundgren:
Hoggaforfan skrev:
Det finns denna:
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=323&p=17&scroll=down

Men det är bara bilder på terrariumuppsättningarna så vill du skriva och liknande kanske det är bättre med denna egna tråden :-)


Ja jag tänkte försöka fylla tråden med mina funderingar och förhoppningsvis era kloka svar. Trådens syfte är att ge mig mer kunskap kring hur jag skall ta hand om mina djur på bästa sätt. Några tankar kring mina terrarieuppsättningar?

2966
1645
Hoggaforfan:
Är det snäckor och millipeder i hela samlingen?


194
165
JoakimLundgren:
Nej, två av småburkarna bor det små ögonfransgeckos i , stora burken är tänkt att husera vuxna ögonfransar i. Snäckorna ska få flytta till ett 240l akvarium som ska tömmas.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild