Gå från Sala station?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

305
150
SunshineGeckos:
Hejhej!
Någon som vet om man kan gå från Sala station till folkets park, för det är väl där mässan kommer hållas o helgen? 
Har ingen bil,  så det blir lite knivigt på så vis...

17
12
seejtaan:

SunshineGeckos skrev:
Hejhej!
Någon som vet om man kan gå från Sala station till folkets park, för det är väl där mässan kommer hållas o helgen? 
Har ingen bil,  så det blir lite knivigt på så vis...


 

typ 2-3 km bara. :)


305
150
SunshineGeckos:
Aja, får fråga mig fram. :)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Leta efter folksamlingar med folk bärande frigolitlådor :)

305
150
SunshineGeckos:
Haha! Bra tips där! ;)

143
154
TerraBygg:
När du hoppar av tåget är det höger du ska gå, sen följer du vägen tills du kommer fram till en lite större mataffär, Åkrahallen vid en rondell. Då borde du se Folkets Park snett upp till höger.

Alternativt kan du gå igenom stan och sedan höger när du kommit igenom så kommer du till rondellen med.

305
150
SunshineGeckos:
Ligger busstationen på samma plats? Har så dåliga förbindelser så det lär väl bli både tåg + buss.

953
1840
peter54:
Det lättaste är väl att bara gå norrut på Väsbygatan som passerar stationen tills du når rondellen vid Åkrahallen, ta höger och gå förbi skolan så är du vid Folkets Hus. Jag tippar att promenaden är ungefär 2 km. Jag har ingen aning om bussförbindelserna, men rimligen går det någon buss åt det hållet.

305
150
SunshineGeckos:
Ibland är gps (mobilen) till stor hjälp! Hade nog inte hittat annars! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild