Dvärgboa och KP morphs i Sala?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

109
19
carolineleven:
Någon som planerar att sälja och/eller visa upp dvärgboaormar eller KP på mässan, så att man kan komma förbi och titta?

Dvärgboa verkar vara sällsynta i Sverige.

590
365
SweBoa:
carolineleven skrev:
Någon som planerar att sälja och/eller visa upp dvärgboaormar eller KP på mässan, så att man kan komma förbi och titta?

Dvärgboa verkar vara sällsynta i Sverige.


Du menar imperator eller, det fins gått om :)

109
19
carolineleven:
Ja, bci eller vad de nu är. Kungsboaormar i mindre förpackning. Jag har svårt att hitta några annonser för dem, förutom några hogs.

81
113
Henriette:

Har ju redan svarat i en annan tråd, men svarar igen så kanske andra också ser det! ;) 

Jag kommer ha med mig Kungspyton! :)


51
60
LillNaisarn:
Hog är en bci, finns olika lokaliteter och hog island är en av dom, och blir mindre än vanliga boa constrictor constrictor :)

109
19
carolineleven:
Henriette skrev:
Har ju redan svarat i en annan tråd, men svarar igen så kanske andra också ser det! ;) 

Jag kommer ha med mig Kungspyton! :)



Jag ska hålla utkick efter dig. Ser att du håller på med geckos också, de vill jag också se mycket av(har bara sett leopard i verkligheten).

LillNaisarn skrev:
Hog är en bci, finns olika lokaliteter och hog island är en av dom, och blir mindre än vanliga boa constrictor constrictor :)



Jo de är en bra storlek, och kanske orm jag skaffar mig en dag(men jaghar läst att de ofta blir aggressiva).

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild