För eller inte statistik

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

590
365
SweBoa:
Tänkte göra en rolig grej, utan kommentarer, bara svara med siffror mellan ett till tre.

Ämne hantering   

1= för hantering 
2= Enstaka gång 
3= absolut inte förutom vid städning, besiktning eller könsbestämning.

Inga kommentarer endast statistik :)
kram på er.

590
365
SweBoa:
2

375
251
Doxster:
2 (förutsätter att det här betyder 1-2 gånger i veckan, ungefär)

187
221
Moova:

För att göra saken enklare,  en strawpoll: 

strawpoll.me/3898352


1275
1724
Falk:
sunglow87 skrev:
Tänkte göra en rolig grej, utan kommentarer, bara svara med siffror mellan ett till tre.

Ämne hantering   

1= för hantering 
2= Enstaka gång 
3= absolut inte förutom vid städning.

Inga kommentarer endast statistik :)
kram på er.



Vid punkt nr 3. kan du lägga till /besiktning, könsbestämning

590
365
SweBoa:
Moova skrev:
För att göra saken enklare,  en strawpoll: 

strawpoll.me/3898352



Grymt :) he he 


590
365
SweBoa:
Falk skrev:



Vid punkt nr 3. kan du lägga till /besiktning, könsbestämning

Ok :)

Medlem i SkHF
34
15
clownagam:
2

1663
779
fluffis:
sunglow87 skrev:
Tänkte göra en rolig grej, utan kommentarer, bara svara med siffror mellan ett till tre.

Ämne hantering   

1= för hantering 
2= Enstaka gång 
3= absolut inte förutom vid städning, besiktning eller könsbestämning.

Inga kommentarer endast statistik :)
kram på er.


Man måste specificera mycket noggrannare, tror jag. Någon "enstaka gång" kan tolkas väldigt olika av olika personer. "För hantering" kan också innebära vilt skilda åsikter. Innebär det att hålla med händerna i djuret eller bara att djuret är utanför terrariet? Kanske djuret t.om. traskat ut själv?

Jag tror det blir bättre med siffror angående hur ofta man gör detta. Dessutom måste man veta vilken djurtyp det gäller. Jag tror inte att någon, oavsett "sida" sköter/hanterar t.ex. sina ödlor likadant som sina grodor. Men eftersom den här tråden ligger i ormkategorin så kanske det enbart gäller ormar, eller? I länken står det reptiler.

590
365
SweBoa:
fluffis skrev:


Man måste specificera mycket noggrannare, tror jag. Någon "enstaka gång" kan tolkas väldigt olika av olika personer. "För hantering" kan också innebära vilt skilda åsikter. Innebär det att hålla med händerna i djuret eller bara att djuret är utanför terrariet? Kanske djuret t.om. traskat ut själv?

Jag tror det blir bättre med siffror angående hur ofta man gör detta. Dessutom måste man veta vilken djurtyp det gäller. Jag tror inte att någon, oavsett "sida" sköter/hanterar t.ex. sina ödlor likadant som sina grodor. Men eftersom den här tråden ligger i ormkategorin så kanske det enbart gäller ormar, eller? I länken står det reptiler.


Inga kommentarer tack :) bara 1-2-3 räker, bara statistik här på Terrarie djur asså en kul grej bara, ha det 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild