In och Utloggad?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

158
19
Johanon:

Ibland när jag sitter på terrariedjur.se och sen surfar in på en annan sida eller liknande, så är jag ibland "utloggad" om jag surfar in här igen. Samma sak om anslutningen bryts. MEN, sen ibland när jag startar upp datorn efter att ha hafgt den avstängd hela natten så är jag fortfarande inloggad.

 

Det är inget jag stör mig på eller så, mest bara nyfiken på varför det blir så.

 

mvh


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Det jag har märkt som kan misstas för att man blivit utloggad är att man går till www.terrariedjur.se och loggar in. Kommer sedan tillbaka men går till terrariedjur.se (Utan WWW) så räknas man inte som inloggad. Detta är för att webbläsaren hanterar detta som två olika sidor istället för att räkna detta som samma.

Det är något jag ska fixa i framtiden, så att man kommer till en utav dem, oberoende på vad man skriver, men det kanske kan underlätta för någon i dagsläget.


35
0
otrander:

det är annars bara att spara sidan som ett bokmärke/favoriter så man bara klickar där sen? :) då kommer du in snabbare och alltid på samma så att du är inloggad ;) bara ett tips Johanon :)


158
19
Johanon:

jag har den sparad som bokmärke, det är just därför jag tycker det är så konstigt att ibland om jag ex stängt ner fönstret eller gått in på annan sida så har jag ibland blivit utloggad när jag ska in på sidan igen (via boknmärket), men sen så ibland så om jag stter här på kvällen så dagen efter när jag går in här igen så är jag fortfarande inloggad, trots att datorn varit avstängd under natten.

Kan det vara så att det är pga Chrome?

Och som jag skrev innan så är det inget jag stör mig på, bara jag som är väldigt nyfiken och älskar ordet "varför" :D


1660
776
fluffis:

Jag tänkte bara nämna att jag inte varit med om detta problem. Jag surfar i google chrome och använder inte bokmärken utan skriver "terrariedjur.se" (utan www) varje gång. Jag är noga med att logga ut direkt när jag tänker göra något annat och sen får jag förstås logga in igen nästa gång jag är sugen.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild