Annonser

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

225
4
ia_:

Skulle vara bra om annonser raderades automatiskt efter tex 2-3 måndader. Många annonser finn flera gånger och många är inte längre aktuella.

Eftersom annonsen är gratis så borde det ju inte vara något problem att lägga upp en ny, eller en förlänga-funktion, när respektive annons går ut.

Ett förslag är ju kanske att annonsinnehavare kanske får ett pm några dagar innan, där man blir informerad om att den kommer gå ut om X antal dagar.


35
5
Fridelisan:

Tidsbegränsning på annonser kommer komma. :)


225
4
ia_:

Excellent! =D


333
97
leolina:

Då får jag passa på att flika in att jag saknar valet att kunna se alla säljesannonser eller alla köpesannonser ;)


366
155
Linus:

Jag saknar också den funktionen faktiskt :)


309
239
Gogs:

En annan sak med annonser som jag saknar är möjligheten att redigera den efter man slängt upp den.

Kom på att en annons som jag har ute nu så glömde jag skriva kön på ödlan och som det är nu måste jag göra om hela annonsen och slänga upp den på nytt....

 

edit:

 

Glöm det jag skrev... hittade var man redigerar dom nu =)


459
138
Pakke:

Håller med Gogs =)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Gogs, som du säkert hittade så går dem att redigera under "mina annonser". Men jag ska även fixa så att man kan redigera dom om man hittar sin annons vid alla andra annonser.


76
16
Ergotamin:

Varför finns det ingen 50/50 del under annonser ?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild