Ofrivillig besökare.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

593
551
Redfoot:
Hej!
Har precis införskaffat en IPad och med mina klumpiga fingrar har en tendens att ständigt komma åt skärmen på fel ställe. Vilket då ofta bla. resulterar i att jag ofrivilligt blir en besökare på era sidor, men ta det lugnt, jag ska lära mig att hålla fingrarna i styr.
/R

1662
779
fluffis:
Redfoot skrev:
Hej!
Har precis införskaffat en IPad och med mina klumpiga fingrar har en tendens att ständigt komma åt skärmen på fel ställe. Vilket då ofta bla. resulterar i att jag ofrivilligt blir en besökare på era sidor, men ta det lugnt, jag ska lära mig att hålla fingrarna i styr.
/R


Grattis! Eller nåt :) Jag tycker bara det är trevligt om du skulle komma och besöka min sida :)

379
399
Mr_B:
Du är inte helt ensam om det här problemet redfoot. Brukar hända mig med. 

125
182
Redfoottortoise:
Redfoot skrev:
Hej!
Har precis införskaffat en IPad och med mina klumpiga fingrar har en tendens att ständigt komma åt skärmen på fel ställe. Vilket då ofta bla. resulterar i att jag ofrivilligt blir en besökare på era sidor, men ta det lugnt, jag ska lära mig att hålla fingrarna i styr.
/R


Hahaha Ronnie, välkommen i KFKF (Klubben För Klumpiga Fingrar) :-D

593
551
Redfoot:
Redfoottortoise skrev:


Hahaha Ronnie, välkommen i KFKF (Klubben För Klumpiga Fingrar) :-D

Haha, det känns som om vänsterhandens lillfinger alltid ska nudda vid displayen. Nåväl träning ger färdighet som det heter, eller?
fluffis. Lovar att titta in på din sida.
/R

114
73
Lunde:

Kan rekommendera något sånt här

www.24.se/mobiltillbehor/iphone-tillbehor/iphone-stylus-pen/stylus-pekpenna-for-surfplattor
Bekvämt, och mindre kludd på skärmen :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild