Tiger-terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

19
22
Nicke:
Då börjar  vi då 
400 cm lång 
150cm djupt 
120cm högt 
de e fan mycket större än vad det låter

19
22
Nicke:

214
333
MartinJ:
Det var ett ordentligt terrarium för en tigersalamander... ;) 

19
22
Nicke:
Vill ju den ska kunna röra sig  blir dock gps sändare på den så man kan visa att det faktiskt är något där i ;-)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Ambitiöst! Blir ett ordentligt terrarie. Jag antar att du bygger det i rummet det ska vara i, för det lär väl inte gå igenom dörröppningar så lätt. :)

19
22
Nicke:
Ja det ska vara i d rummet ;-)
Fast där dom man ser i bakrunden står 
Nu vore d väl fan om någon klagar på att hon har väl lite litet terrarium hi hi dok en hel del kvar att göra men tar d lite pö om pö när ekonomin tillåter 

182
87
Mrjansson92:
det va inte litet de =P fattar vad du menar med att det är större än det låter, har byggt ett eget som är 120x60x60 och tyckte inte det lät så stort men när det väl va klart så vare större än man trodde så kan bara tänka mig hur stort ditt är som är ca 6ggr större än mitt =P men ska bli kul att följa bygget, lycka till =)

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:
Ska bli spännande att följa det här bygget! Hur har du tänkt värma upp burken? 

19
22
Nicke:
Jag ska  ha värme mator och ett element + en hot spot ;-)
Sen e det 25 grader i reptil rummet 

19
22
Nicke:
Mrjansson92 skrev:
det va inte litet de =P fattar vad du menar med att det är större än det låter, har byggt ett eget som är 120x60x60 och tyckte inte det lät så stort men när det väl va klart så vare större än man trodde så kan bara tänka mig hur stort ditt är som är ca 6ggr större än mitt =P men ska bli kul att följa bygget, lycka till =)

Det svarta som står längst bort i rummet är 150×65×65
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild