Ta bort egna inlägg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

593
551
Redfoot:

Varför kan jag bara redigera mina inlägg men inte ta bort, det händer inget när jag klickar på ta bort knappen. (ska vara raderaknappen)


223
6
Susanne:

Det har jag också undrat. Har velat ta bort mitt inlägg ibland men det går inte. 


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2490
anders:

Ska undersöka och fixa detta :)
Om ni vill radera några specifika inlägg, så kan jag ta bort dom manuellt så länge.


333
97
leolina:

Är det verkligen så smart att man ska kunna radera sina inlägg alls?

Att ha möjlighet att redigera sitt inlägg under en kortare tid och kunna göra tillägg senare kan ju vara bra men att kunna radera och redigera sina inlägg under obegränsad tid skulle ju kunna leda till ett forum som kommer se väldigt märkligt ut...


366
155
Linus:

Jag håller med Leolina här, man kanske kan ha typ en timme på sig att radera inläggen?


593
551
Redfoot:

Leolina, det var det jag menade, skriver man ett inlägg så finns redigeringsalternativet kvar ett par timmar så även ta bort inlägg. Det är bara det att det inte går att ta bort under den tiden man ska kunna göra det. Jag lyckades lägga dubbla inlägg men kunde inte ta bort det ena eftersom tabort knappen var innaktiv. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild