Uganda 2014

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:
Eller hur, den var ju klart bland det roligaste att fota även om det ibland var svårt att få den still.









105
27
Richard:
Mycket vackra bilder :) ! Lyckades du fota några kameleonter ?

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Inga vilda, utan bara från Uganda Reptiles Village.






105
27
Richard:
Okej nice de med ju :) dela gärna med dig av bilderna om du har lust vore kul att se :)

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Richard skrev:
Okej nice de med ju :) dela gärna med dig av bilderna om du har lust vore kul att se :)


Ska försöka fixa det, men bilderna var lite för stora för att kunna lägga upp.
Ska beskära dem lite alternativt minska kvaliteten på dem (här minskas det endå).


105
27
Richard:
Låter kanon ! 

31
9
Wrethager:

Jag.. är... så.. AVUNDSJUK. 

Verkar ju ha varit en helt fantastisk resa!

Jag undrar hur du har gått till väga?! Hade du guide med dig? Hyrde ni bil? Hur många var ni?

Vad jag vill veta är hur du liksom har planerat själva resan?

Hoppas inte frågorna är för påträngande :')


Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:
Wrethager skrev:

Jag.. är... så.. AVUNDSJUK. 

Verkar ju ha varit en helt fantastisk resa!

Jag undrar hur du har gått till väga?! Hade du guide med dig? Hyrde ni bil? Hur många var ni?

Vad jag vill veta är hur du liksom har planerat själva resan?

Hoppas inte frågorna är för påträngande :')



Det har varit en alldeles fantastisk resa.
Vi hade i stort sett alltid Guide med oss under våran resa, och vi hade bil som vi reste runt med i olika byar.
Vi var totalt 5 st + guide, men alla var inte med under hela resan.


Det finns massor mer att berätta men jag vill spara det mesta inför framtida föredrag, så alla som är nyfikna får se till att bli medlemmar och komma när det är dags ;)

Är man seriöst intresserad av att besöka Uganda så hjälper jag gärna till med allt som behövs, dvs förmedlar kontakt, hjälper till att uppskatta budget, berättar vad man bör besöka, boende, vad man behöver ha med sig mm.

Det är verkligen en resa jag kan rekomendera fler att göra.


741
681
Binks:
crocodilejonas skrev:


Är man seriöst intresserad av att besöka Uganda så hjälper jag gärna till med allt som behövs, dvs förmedlar kontakt, hjälper till att uppskatta budget, berättar vad man bör besöka, boende, vad man behöver ha med sig mm.



Bra Jonas!
Vi ska locka in de jävlarna i föreningarna så de blir mer roligheter för oss "troende".

Men jag tänker ändå haffa dig för att få lite pratstund på Stockholmsmässan.

31
9
Wrethager:
crocodilejonas skrev:


Det har varit en alldeles fantastisk resa.
Vi hade i stort sett alltid Guide med oss under våran resa, och vi hade bil som vi reste runt med i olika byar.
Vi var totalt 5 st + guide, men alla var inte med under hela resan.


Det finns massor mer att berätta men jag vill spara det mesta inför framtida föredrag, så alla som är nyfikna får se till att bli medlemmar och komma när det är dags ;)

Är man seriöst intresserad av att besöka Uganda så hjälper jag gärna till med allt som behövs, dvs förmedlar kontakt, hjälper till att uppskatta budget, berättar vad man bör besöka, boende, vad man behöver ha med sig mm.

Det är verkligen en resa jag kan rekomendera fler att göra.



Det låter så otroligt spännande! 

Är väldigt intresserad av hur det hela anordnas. Naturligtvis nyfiken på kostnaden av kalaset också, det kan jag inte smyga med. *Fattig student*

När är det högsäsong där? Erhm, då menar jag både för människor och djur :) 

Vem vet vilka bravader detta år har att erbjuda! 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild