Vilka ska till Hamm i december?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

62
73
JohannaT:
Jag vill åka dit, det kommer nog inte hända det här året. Men jag har aldrig åkt dit förut och jag har försökt ta reda på hur det ska gå till, men jag tänkte att jag kunde fråga er som brukar åka hur ni brukar göra. Jag vet att det går någon buss en gång per år...? Men en del verkar ta egen bil? Är det någon som brukar åka tåg(kan man det?). Är det någon som brukar flyga...?
Är det ens någon som ska på mässan nu i december, eller nöjer man sig med att åka till Hamm en gång per år?
Alla snälla svar är välkommna. :)

741
681
Binks:
Åka tåg till Hamm vore jäkla skönt, men de måste kosta en hel del.
Smidigt i den bemärkelsen att man ska sova på tåget och gå på toa.

62
73
JohannaT:
Jaa... det borde vara dyrt.. Fast det absolut bästa vore om man kunde teleportera sig. :)

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:
såklart man måste till hamm....och bil såklart så man får med sig massvis hem :)

62
73
JohannaT:
Men Kent! Ska DU till Hamm?? Du är ju spindeln i nätet! Då kan jag ju boka halva mässan även fast jag inte kan åka dit nu, och så kan jag låta dig ta med allt hem hit till min dörr!! ;D

81
113
Henriette:

Mässan i september är nog mest värd att åka på tycker jag. Och tycker det räcker med en gång per år också :) Men det är jag. Bil är skönt, om man inte gillar att sitta på en buss i flera timmar. (Har iofs inte åkt bussen..) 

 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild