Foderinsekter som skickas

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
4
jaramass:
tjena! undrar om det fortfarande är en bra ide att beställa foderinsekter via posten eller om de fryser ihjäl nu under de kallare månaderna? om de fryser ihjäl vet ni vart man kan köpa syrsor och/eller dubia i närheten av Helsingborg till bra pris?

Medlem i SHF
4003
5037
Jonas_:

Jag skulle inte chansat att beställa några levande insekter nu, inte sjyst mot djuren heller kan jag tycka :) även om det "bara" är foderdjur ska dom behandlas bra innan matning. 

Jag bor längre upp i landet & har noll koll på butiker i Helsingborg, men nog borde det väl finnas en zoo-butik i en så pass stor stad? :P


Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:
det är klart det går att sända....dom som beställer från mig får sina foderdjur i frigolitlåda och har ingen problem med det

2048
773
psyjoh:
Jaramass, de enda som säljer är arken zoo på stattena och hund & katt på råå. De har syrsor,  gräshoppor,  mjölmask och zoophobas. Finns inga andra butiker i hbg. Fick leverans på dubia från firemon i förrgår, alla levde :)
Bättre och billigare att beställa från Niklas än att handla i någon av de butikerna. Är det knas för dig och akut så har jag nån över men har dock inte tid idag tyvärr...

2048
773
psyjoh:
Vad är det för sida du har Kent?
Prislista?

2966
1645
Hoggaforfan:
psyjoh skrev:
Vad är det för sida du har Kent?
Prislista?

www.reptilgrottan.se/foderinsekter-c-160-1.aspx

2048
773
psyjoh:
Tack :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild