Dubia i sängen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

456
200
isdrake:
Haha när man hittar en dubianymf i sängen under täcket när man ska lägga sig så är det kanske läge att se över sin odlingslåda. XD

44
37
Strigel:
Eller när man hittar väsande kackisar under vattenkokaren. 

17
4
jaramass:

Strigel skrev:
Eller när man hittar väsande kackisar under vattenkokaren. 


äsch lite extra proteiner ;)


2966
1645
Hoggaforfan:
I fail to see the problem ;-)

*plockar ungssmyg i taket*

181
110
Stina:

Kvalar vandrandrandepinnar in? 

Hittat några nymfer i köksfönstret veckor efter att jag slutat med dem för veckor sedan


2048
773
psyjoh:
Vi hade oxå ett gäng väsar nymfer för nån dag sen men de hade inte kommit så långt. Låg under odlingslådan. 7st små rackare. 

En kväll när jag och frugan såg på tv så flaxade nåt förbi nere på golvet, då var det en vuxen dubia hane som min son fick i en burk i somras som hade rymt hehe ;)

181
110
Stina:
Ja jag har knäppt tg-bord, därav "dubbelskrivningar"

544
424
Gibblo:
Syrsor hittar vi lite överallt. Kläder, badrum, handdukar, jackor, fruns handväska, skor mm :P

44
6
mammut02:
Eller en dödskallekackerlacka i soptunnan och en frågeteckenkackerlacka i ormens terrarie. XD :)

384
18
mr_fan:
hade en syrsa på rymmen för ett tag sedan i det stökigast rummet i huset farsans målarrum och fan va irriterrande man kan ju nästan inte komma in i rummet och så på natten så spelar den där jäkla syrsan flera nätter jätte högt blev så förbannad  sen hitta jag den några dagar efter och va irriterad så spola ner han i toan XD
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild