Bebis sover med kobror

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

544
424
Gibblo:
uk.screen.yahoo.com/snakes/shocking-video-baby-sleeping-surrounded-113013202.html

Ja men det verkar ansvarsfullt.

270
80
Mjos:
Det är ju ingen jävel som kommer våga kidnappa den ungen i alla fall :S 

593
551
Redfoot:
Idioter finns det överallt.
Men det närmaste sanningen man kan komma är nog det som det talas om, borttagna gifttänder.
/R

544
424
Gibblo:
Redfoot skrev:
Idioter finns det överallt.
Men det närmaste sanningen man kan komma är nog det som det talas om, borttagna gifttänder.
/R



Det är inte ovanligt nej, men det finns defenitivt många som kör med tänderna kvar. Sett en del i verkligheten själv, i fattigare länder..

19
22
Nicke:
Tror föregående talare har helt rätt om att det händer att dom har tänderna kvar o fult kapabla till att bita 
Men då e ju frågan :avgör man interligens med hur mycket pengar man har och tappar man alla föräldrar instinkt om man e fattig 
Eller hur tänkte dom där ;-/
Har själv varit i inden tex och där va d super vanligt att man lät barnen hålla på med cobror på baksidan av hotelet jag bode på så förekommer gör det ju men hur tänker man ?

544
424
Gibblo:
Nicke skrev:
Tror föregående talare har helt rätt om att det händer att dom har tänderna kvar o fult kapabla till att bita 
Men då e ju frågan :avgör man interligens med hur mycket pengar man har och tappar man alla föräldrar instinkt om man e fattig 
Eller hur tänkte dom där ;-/
Har själv varit i inden tex och där va d super vanligt att man lät barnen hålla på med cobror på baksidan av hotelet jag bode på så förekommer gör det ju men hur tänker man ?




Nej det går absolut bortom mitt förstånd också att allt säkerhets (framförallt logiskt tänkande) ofta försvinner helt i fattigare kulturer. Jag vet inte vad det beror på riktigt då jag har själv ställt frågan många gånger.

Brukar se ungar, utan hjälm på motorcyklar bränna runt i 100km/h+ i trafiken också och det är ju samma där. Hur tänker föräldrarna egentligen? Man behöver inte ha gått i en skola för att förstå att det är en dum idé.

6
0
djungelrut:
vissa indiska o tailands kulturer,lär dom barnen i tidigt stadium att hantera olika kobror.........oftast får dom börja med aggresiva snokar först,,innan dom går över till kobror...men tyvärr så händer det att dom plockar bort gifttänderna på dom först........Tyvärr så lever bara ormen ca 2-3 mån efter sån ingrep......................Allt det här handlar om att försörja fam o ta vara på turistmen...........................ond cirkel,för det är ormarna som får sätta livet till..................................................

2966
1645
Hoggaforfan:
En sak jag fann fascinerande var att ormarna inte verkade se ungen som ett hot utan sköldarna var riktade uttåt mot vad jag antar är publiken.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild