Angående annonser

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

205
203
Micke_E:
Ett förslag är att annonstyp (eller vad det heter)  inte automatiskt ska bli ödla när man skapar ny annons utan bara blank och inte går att slutföra innan ett aktivt val har gjorts.

Och man kanske ska ha möjligheten att välja "mall" där kan kan svara på förinställda frågor såsom art, var den finns, pris osv... 

1661
777
fluffis:
Micke_E skrev:
Ett förslag är att annonstyp (eller vad det heter)  inte automatiskt ska bli ödla när man skapar ny annons utan bara blank och inte går att slutföra innan ett aktivt val har gjorts.

 


Mycket bra förslag. Det har jag också tänkt på.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:
Micke_E skrev:
Ett förslag är att annonstyp (eller vad det heter)  inte automatiskt ska bli ödla när man skapar ny annons utan bara blank och inte går att slutföra innan ett aktivt val har gjorts.

Och man kanske ska ha möjligheten att välja "mall" där kan kan svara på förinställda frågor såsom art, var den finns, pris osv... 


Smart. Det hade förmodligen löst en hel del problem med att de kategoriseras fel, men även så att det finns vettig information i annonsen.

444
153
jpson67:
Alla ni som har annonser där ni sålt varan TA BORT ANNONSEN.

Medlem i SHF
4001
5024
Jonas_:

En ny långsmal ödleart? Under ödlor säljes :D 

www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=11500


444
153
jpson67:
Folk är fan i mig dumma som inte har bättre koll

60
31
Airbrush73:

En liten fråga då jag är helt ny inom detta med spindlar. Flytta gärna frågan om den hamnat fel =)

Jag har ute 2 annonser ang spindlar, och fick svar från en person (liebhaber1) här på terrariedjur.se och han har lite olika intressant spindlar till salu, men jag finner inte hans profil då jag skulle kolla lite vem han är, så tänkte bara kolla om nån här vet vem han är, så man inte gör en överföring med pengar, och så får man hem en tegelsten istället för en spindel, och blir blåst på pengarna. =)


67
33
FinnW:
Airbrush73 skrev:
En liten fråga då jag är helt ny inom detta med spindlar. Flytta gärna frågan om den hamnat fel =)

Jag har ute 2 annonser ang spindlar, och fick svar från en person (liebhaber1) här på terrariedjur.se och han har lite olika intressant spindlar till salu, men jag finner inte hans profil då jag skulle kolla lite vem han är, så tänkte bara kolla om nån här vet vem han är, så man inte gör en överföring med pengar, och så får man hem en tegelsten istället för en spindel, och blir blåst på pengarna. =)

Den svarade mig med om att han/hon hade salamandrar till salu. Kunde heller inte hitta någon profil. 

444
153
jpson67:
Då ska du inte göra affär med honom/henne, kolla med anders som har sidan

2966
1645
Hoggaforfan:
Garanterat fejk, kommer in då och då. Jag har fått 2 mail av dem.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild