Prislista.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

444
153
jpson67:
Står ju ovanför Male/Female

379
399
Mr_B:
LillNaisarn skrev:

Vart framgår det via prislistan?

överst i priskolumnen 

51
60
LillNaisarn:
Oj jag som var blind :)

379
399
Mr_B:
sånt händer oss alla ibland. ;)

70
86
Realboas:
Binks skrev:
Ja men 300.000 låter absolut prisvärt ;)
Finns det ärligt någon vanlig arbetare i världen som köper en orm för ~20% av ett hus?




För många år sedan var jag i österike på en akvarie mässa, där sålde dom arowana ungar av den då så sellsynta vita arowanan, och enligt tradition i Japanska äktenskap så får brudparet en sådan fiska att ta hand om, kanske inte alltid den dyraste men lever fisken länge så blomstar äktenskapet... I alla fall, där va japaner som gick runt med svarta code väskor med handfängsel på och liv vakter och köpte just dessa såk high white arownor som då kostade 400.000 skr. i dag kan man dock få dem för en liten strunt summa på 1500:- men ändå... Jo nog finns det folk som köper dom dyraste djuren på marknaden, endel är idioter men många är investors som hållit på länge innom branchen/hobbyn och har råd med en sådan investering. Finns rätt många uppfödare i Usa som känar miljoner och åter miljoner på kp och boa avlen tex dom skulle lätt köpa en orm för dom pengarna om det kan göra en egen förtjänst på dem .

Sen att en vanlig svensk bygg jobbare inte skulle ha råd med det utan lån det håller jag helt med om:)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild