Detta regnande!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

456
200
isdrake:

Vill bara beklaga mig över allt regnande som skett under natten. Gick till mitt källarförråd för att kolla till det bara för att inse att det är översvämning och allt ligger huller om buller. Bland annat så har terrarieteknik för flera tusen hamnat i vattnet.

Och då har jag ändå pall i hela mitt förråd och självklart inte lagt teknik långt ner.. Men allt hade rasat. Suck... 


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Fy fan vad pissigt :/ hoppas du har en bra hemförsäkring och kvittona kvar 

70
86
Realboas:
Ja vi hade en hel del regn här nere i Halland för ett par veckor sedan, jag klarade mig från översvämningen pga att jag har gått om golv brunnar i källaren, och bor i ett äldre villa, men mina grannar som har nybyggda enplans hus med gille stuga gick i gummi stövlar och öste vatten.. I bland är det inte fel att köpa ett äldre hus:)

Säger som Tenebrosa Hoppas att du har bra hemförsäkring och dyligt och att allt löser sig smidigt och enkelt.


1660
774
fluffis:
Fy fan vad trist.

1275
1724
Falk:
Håller en tumme för att det ska se värre ut än vad det är, hoppas att inte försäkringsbolaget strular heller.

382
36
MariBarita:
Undra om hemförsäkringen gäller förråd och om den gör det pga regn.
När vi fick inbrott i vår lgnt så fick vi själva betala för fönstert för det ingick inte i en vanlig hemförsäkring (man skulle ha en tilläggsförsäkring till det)
De kan vara klurigt med försäkringsbolag.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild