Lokal sökes

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

366
156
Linus:
Hej!
Jag vet inte var jag ska lägga det här, men admin kan ju få skjutsa runt tråden om det behövs :)
Jag har precis flyttat till Malmö, och kommer bo här ett bra tag framöver har jag tänkt. Jag har dock ett problem, jag vill börja med djur igen. Det hade ju inte varit ett särskilt stort problem - om det inte vore så att jag inte får ha djur för den jag för närvarande hyr ett rum av. Är det någon här som vet hur man kan göra för att hitta lokal, eller finns det möjligtvis någon här som redan hyr någon lokal i Malmö och har ett hörn över för någon som skall börja på liten skala med djur igen?

Tacksam för svar

Ha det gott!

366
156
Linus:
Jag har hittat en möjlig lokal i Malmö, som blir ledig i oktober. Den kostar 4200 kr/mån inkl. el, men är mycket, mycket större än jag behöver! Tydligen är den 40-45 kvadrameter, och jag behöver bara.. kanske 5-10? Någon eller några från Malmö som är sugna på att gå ihop? Så kan man liksom dela upp hyran efter hur stor del man vill ha? :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild