Hammresan 2014 med tf amazonas

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SmHF
46
56
bos:
Tre veckor kvar!!
Det finns fortfarande platser.

Viktigt! Ni måste boka via vår hemsida tfamazonas.se Det räcker inte med att sätta in pengar enbart.
Har du bokat men inte hört något på tre dagar kontakta då bonita.thorner@gmail.com


Tropikföreningen Amazonas kommer att arrangera en bussresa till Terraristika Hamm i september.

Bussen startar i Stockholm den 12:e, kl. 12.00
Vi plockar upp folk i Norrköping, Linköping, Brunstorp, Värnamo, Ljungbystoppet, Örkeljunga och Helsingborg.
Framme tidig lördagmorgon, hela dagen på mässan och sedan vänder vi hemåt efter mässans stängning.
Tidig söndagmorgon kommer vi tillbaka till Helsingborg och färden fortsätter uppåt mot Stockholm igen.

Kostnad. Amazonas medlemmar, 900 kr. Annars 1150 kr och då ingår medlemskap.
Bokningen öppnar 2014-08-01. Boka via vår hemsida, tfamazonas.se
Uppge namn, adress, mobilnummer (alt telnr), och påstigningsort.
Är ni flera, så vill vi ha allas uppgifter.
Ett tips, bussen brukar bli full så boka i tid.

Väl mött! :-)

343
119
Salig:
Jag skulle åka med om inte skolan skickade upp mig till Luleå just den veckan. :( Nästa år kanske. 

Ni arrangerar inga andra bussresor utan bara den i september?

Medlem i SmHF
46
56
bos:
Det är bara denna som gäller.
Välkommen nästa år kanske.

444
153
jpson67:
Är bussen full, ni plockar inget folk i Jönköping

Medlem i SmHF
46
56
bos:

Vi har bytt Jönköping mot Brunstorp, Rasta. Gjordes redan förra året efter önskemål

Funkar bättre med att samtidigt ta matpaus. Tydligen ska det också gå att ta buss dit enl uppgift.

Nej, bussen är inte full, än!
Rekommenderar att inte vänta med sin bokning om man bestämt sig. Inte så många platser kvar, jämfört med samma tid förra året.
Mvh


444
153
jpson67:
Problemet är att mitt pass gått ut såg jag idag :(
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild