Scam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

903
509
Evanjeline:

Jag blev kontaktad av någon som påstod sig vara från Tyskland, som sa hen sålde en 0,1 williamsi och jag tog en chans och betalade. Idag har jag fått medelande om att jag måste betala 57 euro extra för försäkringen och även kontaktad av personens "advokat" som skulle försäkra mig om att det var ok och att jag skulle få tillbaka de pengarna när ödlan var framme, men jag måste betala pengarna nu genast, för annars kommer inte ödlan bli levererad.

Vid det här laget är det ju ganska uppenbart att jag blivit scammad. Jag skäms som fan, och hatar mig själv för att jag gick på det, men alla här måste få veta det då personen sa hen sett min annons på denna sidan. Så snälla, gör inte vad jag gjorde! Jag har blivit kontaktad av tre olika mailadresser, den ena är personen som skulle sälja ödlan, företaget som skulle frakta den, och "advokaten" Jag vet inte om det är ok att lägga ut adresserna här, så jag gör det inte förän jag fått ett ja eller nej. Nu har säkert personen fler adresser i vilket fall. Jag har också namn och adress jag kan lägga ut om det är ok.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild