Bussen till Hamm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SmHF
46
56
bos:
Då är det dags. Bokningen har öppnat.

Tropikföreningen Amazonas kommer att arrangera en bussresa till Terraristika Hamm i september.

Bussen startar i Stockholm den 12:e, kl. 12.00
Vi plockar upp folk i Norrköping, Linköping, Brunstorp, Värnamo, Ljungbystoppet, Örkeljunga och Helsingborg.
Framme tidig lördagmorgon, hela dagen på mässan och sedan vänder vi hemåt efter mässans stängning.
Tidig söndagmorgon kommer vi tillbaka till Helsingborg och färden fortsätter uppåt mot Stockholm igen.

Kostnad. Amazonas medlemmar, 900 kr. Annars 1150 kr och då ingår medlemskap.
Bokningen öppnar 2014-08-01. Boka via vår hemsida, tfamazonas.se
Uppge namn, adress, mobilnummer (alt telnr), och påstigningsort.
Är ni flera, så vill vi ha allas uppgifter.
Ett tips, bussen brukar bli full så boka i tid.

Väl mött! :-)

953
1840
peter54:
Hej
Jag har ingen möjlighet att åka med i år och därför undrar jag om jag får ställa en fråga här? Jag behöver hjälp med att få hem en eller möjligen två kungssnoksjuveniler från Hamm, så om du har införseltillstånd eller inte tänker uttnyttja din 5-djursgräns och kan tänka dig att hjälpa mig, så hör av dig, endera via mail (klicka på mitt nick) eller via PM här.

15
15
automatiq:
Hej,
Jag har samma fråga som peter. Jag behöver möjligtvis transporthjälp utav (i nuläget oklart) 4 ormar, kanske bara blir 2. Vet ej i nuläget om jag är ledig ifrån jobb.

333
97
leolina:
Värt att tänka på i sammanhanget är att 5 djur gäller endast djur för eget bruk, alltså sina egna djur. Så fort man vill ta in djur åt andra är det importtillstånd som gäller. Dumt om någon skulle råka illa ut i onödan...

115
168
JTGeckos:
Det är väl ingen som vet vem som ska ha djuren om dom kollar?? Så länge det inte är fler än 5 djur spelar det ingen roll vem som ska ha dom, men är det fler än 5 krävs ett införseltillstånd... :-)

333
97
leolina:
Visst fasen är det så men det kan väl vara bra att veta vad som gäller oavsett?

115
168
JTGeckos:
Självklart... :-)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild