Håller med tidigare angående omdömen. Borde iaf vara obligatoriskt vid negativt.
Även detta med att dela upp tidigare och nuvarande djur på presentationen. Sen ändra "rubriken" där från terrariedjur till enbart djur. Det är nog inte så vanligt att man håller sina hundar och katter i terrarium. Haha.
Jag vet att det har diskuterats tidigare angående en app för sidan... Webversionen funkar super även på mobil. Men mitt förslag är att man kanske kan skapa en väldigt enkel app med bara köp & sälj funktion, men det viktigaste är att kunna ta emot aviseringar!
Skapa någon form av mall för annonser för att hjälpa alla att få med viktig info. Tex art, kön, ålder, mått på terrarium mm.
Radera annonser automatiskt efter ca tre månader, eller om medlemmen inte har varit inloggad på tre månader.
Transporthjälpannonser borde göras om så start- och slutdestination måste anges i rubriken.
Kan man kräva att pris måste anges i säljes annons?
Önskvärt att man kan skapa klickbar länk i annonser (och på presentationer). Många som har egna hemsidor och hänvisar dit för bilder mm på djuren.
Varför kan man inte använda vanliga emojis på sidan? Händer i farten att jag lägger in en ibland, men den försvinner då spårlöst i cyberrymden. Lite oldschool att använda symboler. Blir förvisso lite nostalgisk och kommer ihåg det enkla livet med Nokia 5110 där man kunde knappa in egna ringsignaler, göra pixel-ikoner som bakgrund och byta ut antennen till en som blinkade discostyle när det ringde. För att inte glömma världens bästa tidsfördriv, snake! Haha!
Nej, nog med idéer för denna morgon! Trevlig helg! :-D