Veterinärer i Göteborgstrakten.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
3
Averno:
Hej.
Finns det någon där ute som känner till om det finns något alternativ till Blå stjärnan inom en vettig radie till göteborg. 5-10 mil eller så.
Jag har tillbringat dagen med telefonsvarare och veterinärsassistenter som förklarat att de inte vågar ta reptiler. Det borde väl finnas någon.
Jag vore tacksam för svar.

//Averno

412
419
Hadara:
Blå stjärnan ska ju visst ta emot reptiler!

2048
773
psyjoh:
Jesper på blå stjärnan har jag haft kontakt med. Han är bra. 

7
3
Averno:

Ok.

Jag har bara haft dåliga erfarenheter både med reptil och hund på Blå stjärnan, men det kan ju varit otur också.

Nu skall jag testa en ny imorgon nere i Åsa. Hon verkade bra i telefonen iaf men man vet ju aldrig.


Medlem i GHF
635
410
Jimmy:
Är det en reptilveterinär som finns i Åsa?? Blå Stjärnan är de enda med Reptilexpertis i Göteborg med omnejd, så om du vill ha hjälp av utbildad personal ska du vända dig dit.
Det finns säkert andra (billigare) veterinärer som saknar reptilexpertis som tror sig kunna nåt, men för att göra en jämförelse så går du ju inte till en kiropraktor om man behöver dra ut en tand...

7
3
Averno:
Nej, men jag vill inte gå och få mina älskade reptiler dödade av blå stjärnan, vilket hänt 2 gånger.
Det var inte priset som gjorde att jag frågade utan jag ville se om det fanns något alternativ. Jag fick tag i dem i Åsa och de verkade riktigt seriösa (i telefonen iaf). Vissa dagar är hon jag pratade med uppe i Kungsbacka och det är ju lite kortare körning. Nu behövde jag inte åka ner för det läkte ut av sig självt, men om jag behöver veterinärhjälp någon mer gång skall jag testa dem

Tack för uppslaget. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild