Houten 2014

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

161
508
SHF:

Stockholms Herpetologiska Förening har 2014 planer på att annordna en resa till Snakeday i Houten.
Expot går av stapeln den 12:e oktober.


Vi går därför ut med en intressekoll för att se hurpass stort intresset är innan vi kan boka buss mm.
Intresseanmälan är ej bindande och den skickas via E-post till info@sthlm-herp.net 

/Stockholms herpetologiska förening


88
153
LunarBallReptiles:
Kostnad är väl en sak som kan spela roll om intresset finns =)

264
125
Bildpunkt:
Det beror lite på när och hur man åker angående på kostnad. :)

Ps: Jag ska med! :D

68
66
aajje:

Precis som Bildpunkt säger så behöver vi intresseanmälningar för att kunna räkna ut kostnaden. :)


163
34
Danne:
Om ni gör stopp i vissa städer ni passerar för att plocka upp flera passagerare, sure !

88
153
LunarBallReptiles:

aajje skrev:
Precis som Bildpunkt säger så behöver vi intresseanmälningar för att kunna räkna ut kostnaden. :)


Men en intresseanmälan kan väl inte basera en kostnad ?

Jag förmodar att ni tänker hyra en buss och den har ett fastpris även om det åker med 15 eller 25 personer väl ?

Jag förstår att det blir billigast om bussen är full men man får väl utgå från vad det blir i kostnad för en full buss ?

 

ddr:

Du har en poäng LunarBallReptiles. 

Men vi tog beslutet baserat på gamla erfarenheter.

Tidigare har vi bokat en buss och sedan gått back en hel del pga dålig uppslutning.

Med denna intresseanmälan ser vi om vi har 4 intresserade (personbil) 8 intresserade (minibuss) osv osv

På så sätt kan vi minimera merkostnaden som föreningen får stå för.


2966
1645
Hoggaforfan:
Vad kostar resan för full personbil resp full buss? ;-)
Bara så man har ett riktvärde. 

Medlem i GHF
20
6
Palm:

varför får inte jag åka med ddr :)

ddr:
Palm skrev:
varför får inte jag åka med ddr :)

Betalar du tillräckligt bra så ska vi nog finna ett skrymsle att packa dig i oxo ;-)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild