Herpers Choice

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

15
3
haninge:
Är det någon som har koll på vilket mått den stora burken på HC har? Den burken som har vansinnig växtlighet och brukar vara bebodd med kameleonter... 

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Du får mest tillförlitligt svar om du hör med HC själva :) 
Butikens öppettider:

Måndag -Fredag 10-18
Lördag: 10-16
Söndag: 11- 16

Telefon: 018 317095
Telefon: 0761671664

Skulle jag gissa har burken måtten 150*60*100/80 (Längd*djup*höjd)

15
3
haninge:
Självklart är det så ;-) tänkte bara att jag förmodligen inte är den första som gillat burken och ställt frågan, så någon här kanske hade koll...

51
152
herperschoise:

Hallå där
Det är helt korrekt att den är 150x60x100 cm
Mvh
Magnus
Herpers Choise

Nästa Lördag så har vi lite jippo i butiken, då vi bjuder på dricka och tilltugg.
Alla är så välkomna !!!

 


305
147
HenkePetersson:
Herpers Choise som är en butik med stort sortement, varför ha ni inga palperings nålar? sökte på eran hemsida men fick noll träffar, är dom slut eller salu för ni inte dem?

2966
1645
Hoggaforfan:
HenkePetersson skrev:
Herpers Choise som är en butik med stort sortement, varför ha ni inga palperings nålar? sökte på eran hemsida men fick noll träffar, är dom slut eller salu för ni inte dem?

www.herperschoise.se/search.html?SEARCH=1&Search_Text=palpering

305
147
HenkePetersson:
tack hogga:D

Trodde väl att de skulle ha:D

Medlem i DHF
1082
774
Westman:
HenkePetersson skrev:
Herpers Choise som är en butik med stort sortement, varför ha ni inga palperings nålar? sökte på eran hemsida men fick noll träffar, är dom slut eller salu för ni inte dem?



 
Palpera göra man med fingrarna bara. Då har man inte några knappsonder  :)  Två olika metoder

305
147
HenkePetersson:
Det är ju poppa, när man masserar ut hemipenisarna på hanen, så helt rätt westman det är två olika metoder, men det man gör med fingrarna har jag fått lära mig att det heter poppa, palpera gör man med nålar eller sonder, finns ett sätt till där man för sitt finger eller tummen ner mot svansspetsen för att känna körtlarna på hanen som små väghinder, dock vet jag inte vad denna metod heter är det den metoden du menar westman?, sen finns ju även sondning

741
681
Binks:
Förvirrande detta. Poppa är väl när man popar fram en eventuell hemipenis, palpera drar man fingret och hör då ett ljud och känner när något fjädrar tillbaks.
Sondera gör man med sonderingsnålar.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild